תקשורת ומדיה

מורן מרציאנו חושף: מפלגות התייעצו איתי לגבי ליהוק מועמדים

מרציאנו, מבכירי המלהקים בישראל, מספר בראיון לרדיו ת"א על אודישנים לבגדי ים, תופעת ME_TOO וליהוקים פוליטיים, ושומר על עמימות בנוגע להתייעצות מצד גופי ביטחון
כתבי אייס |  2
מורן מרציאנו (צילום רדיו תל אביב)
לא רק דוגמניות לתכניות ומשתתפים רגילים לריאליטי, אלא גם פוליטיקאים ואפילו גופי ביטחון, עושים שימוש במלהקים – כך חושף המלהק מהבכירים בישראל, מורן מרציאנו, בראיון שקיים עם רועי כ"ץ וישודר מחר (יום ו') ברדיו תל אביב.
לשאלה האם בני גנץ הוא ליהוק טוב, ענה מרציאנו: "בני גנץ הוא ליהוק מועלה, אבל העבודה שנעשה איתו לא מספיק טובה. כלומר לשלוח אדם כזה שהוא מועמד לגיטימי לראשות ממשלה, לסבב קדחתני של ראיונות בלי שהוא עבר שיעורי משחק מול מצלמה, בניגוד לביבי נתניהו, שיאמר לזכותו שהוא אחד השחקנים הכי טובים שיש והוא יודע איך להתייחס למצלמה".
מרציאנו חשף כי גם מפלגות פוליטיות עושות שימוש במלהקים לטובת מועמדים אטרקטיביים לרשימותיהן לקראת הבחירות. "מפלגות מתייעצות איתי", הוא אמר, "2 מפלגות גדולות התייעצו איתי. זה לא שאני אבוא להגיד להם את מי ללהק X Y Z, אבל כש'מלהקים' מפלגה במירכאות, כמו שמתייעצים עם עיתונאים כלכליים כדי לאתר את הפיגורה הכלכלית שאולי תביא עוד קולות, מתייעצים עם אנשי טלוויזיה, לא רק איתי... מבחינת פוליטיקה, אני חושב  שיש לנו בארץ המון ליהוקים מבריקים והמון ליהוקים מביכים. אחת הפנטזיות הגדולות שלי, שכנראה שלעולם לא תתממש, היא ללהק את ביטן (ח"כ דוד ביטן, א"כ) ואמסלם (שר התקשורת דודי אמסלם, א"כ) למרוץ למיליון".
-רועי כ"ץ: אחדד את השאלה: יכול להיות שגבי אשכנזי הוא ליהוק יותר טוב אם אתה רוצה לקחת מפלגת השלטון?
"בלי שום ספק, לקחת את גבי אשכנזי הישראלי המזרחי שאנשים מהפריפריה אוהבים אותו ומזדהים איתו... אין לי בכלל ספק שאם הוא היה עומד בפרונט, הוא היה לוקח - לא במנדט, אלא בהפרש של 5 מנדטים. אין לי מושג מי המוח שעומד מאחורי כחול לבן והחליט לשים אותו במקום הרביעי, ולא לתת לו את הבכורה. זה נטו אגו. אני בטוח שכל האסטרטגים שיושבים שם - אנשים שמבינים פוליטיקה יותר ממני, והפרסומאים - יודעים את מה שאני ואתה יודע, הוא (אשכנזי) ליהוק לראש הממשלה בישראל. בני גנץ יכול להיות מושל בארקנסו מצוין ואולי אחר זה נשיא ארה"ב".
 
הריאיון המלא של מורן מרציאנו עם רועי כ"ץ ישודר מחר (יום ו') ב-7:00 בבוקר בתכנית 'תעודת עיתונאי' ברדיו תל אביב
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי זה הטיפוס המפופקפק הזה, שמבין בהכל, ולא מבין כלום? (ל"ת)
    ?? 11/2019/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פני התקשורת ופני הפוליטיקה זהים (ל"ת)
    אני 11/2019/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור