תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 12 חושף תיעוד מרגש: "אני חולה על אשתי"

עופר חדד פרסם קטע מתוך התכתבות שחלה בינו לבין אשתו בוואטסאפ. לאחר שאשתו של מגיש חדשות 12, שאלה אותו האם תהיה תגובה מאיראן לאחר חיסול איסמאעיל הנייה, השיב עופר חדד: "שנייה, אתקשר לנשיא איראן"

מערכת ice |  1
עופר חדד (צילום קשת 12)

עופר חדד, מגיש "מהדורת היום" של חדשות 12, הצליח לרגש את עוקביו ברשת החברתית "אינטסגרם". כתב ההתנחלויות ומגיש חדשות 12 פרסם סטורי ברשת החברתית, אשר בו הוצגה ההתכתבות שנערכה בינו לבין אשתו, הודי צ'ייט, בוואטסאפ. 

אשתו של חדד, אשר הייתה מודאגת מאוד מהשלכות הביטחוניות שעלולות להתקיים בעקבות חיסול איסמאעיל הנייה בטהרן, שאלה את מגיש "מהדורת היום" של חדשות 12 אם תהיה תגובה מאיראן.
בעקבות כך, ענה לה עופר חדד בסרקסטיות: "שנייה, אתקשר לנשיא איראן. מעדכן". לצד הסטורי שפרסם ברשת החברתית "אינסטגרם", כתב עופר חדד לעוקביו: "אני חולה על אשתי". 

(צילום: oferhadad@)

כידוע, לאחר שניצל ממספר ניסיונות חיסול של ישראל במהלך השנים, מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, חוסל. על פי ההודעה הרשמית של צה"ל,  מוחמד דף, הטרוריסט המבוקש ביותר בחמאס לצד יחיא סינוואר, חוסל בתקיפה אווירית. 
 

כזכור, בחודש ינואר האחרון חגג מגיש "מהדורת היום" של חדשות 12, ברית לבנו השלישי, אשר לו קרא ישי ישראל. בין אנשי התקשורת הבולטים שהגיעו לאירוע השמחה של עופר חדד, כתב ההתנחלויות ומגיש "מהדורת היום" של חדשות 12, ניתן היה להבחין בסיון רהב מאיר, משה נוסבאום, קובי אריאלי, ירון אברהם, יהודה שלזינגר, אדיר גיציס ועמליה דואק.  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עופר חולה אהבה (ל"ת)
    חחחחחח 08/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור