תקשורת ומדיה

אולימפיאדת פריז 2024: לוח השידורים המלא

כאן רשת ב' רכשה את זכויות השידור הבלעדיות לתחנות רדיו בישראל לאולימפיאדת פריז והשידורים יכללו סיקור מקיף ובדגש על הישגי המשלחת הישראלית. התוכנית "כאן ספורט" תשודר במהדורה ייעודית לאולימפיאדה, הכוללת דיווחים חיים מפריז, ראיונות בלעדיים וניתוחים מקצועיים 
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
כאן רשת ב' רכשה את זכויות השידור הבלעדיות לתחנות רדיו בישראל לאולימפיאדת פריז והשידורים יכללו סיקור מקיף של כל ענפי הספורט בדגש על הישגי המשלחת הישראלית. התוכנית "כאן ספורט" תשודר במהדורה ייעודית לאולימפיאדה, הכוללת דיווחים חיים מפריז, ראיונות בלעדיים וניתוחים מקצועיים. הפרויקט המיוחד נועד להנגיש את המשחקים לקהל הרחב, ובפרט לחיילים וכבדי ראייה.
כאן רשת ב' רכשה את זכויות שידור הרדיו של אולימפיאדת פריז 2024, ותשמש תחנת הרדיו הישראלית היחידה שתעביר בשידור חי את אירוע הספורט הבינלאומי מכל האצטדיונים, המגרשים ואולמות התחרות.
את התחרויות ילוו מאולפן האולימפיאדה של כאן רשת ב' בפריז שליחי כאן חדשות: השדרן ועורך הספורט של כאן רשת ב' ליאן וילדאו, עורך הספורט בכאן 11 יואב בורוביץ', שליח כאן חדשות באירופה, דב גיל הר והכתב חן ביאר.
מטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים ב-26.7.24 ולאורך כל התחרויות, יוקדש לוח השידורים של התחנה, בכל התוכניות, לסיקור נרחב של ההישגים האולימפיים ובעיקר לתחרויות של חברי המשלחת הישראלית, עד שלבי הגמר וטקסי הענקת המדליות.
בנוסף תושק התוכנית "כאן ספורט" במהדורה מיוחדת לאולימפיאדה, ויהיו בה דיווחים נרחבים מפריז, כתבות מגזין, פינות חדשות, ראיונות עם דמויות מרכזיות בתחרות ובוועד האולימפי ופריצות בשידור חי.
בכאן אומרים כי מבצע השידורים הנרחב מהמשחקים האולימפיים הוא חלק נוסף מפעולות תאגיד השידור הישראלי להנגיש ככל האפשר אירועי תרבות וספורט מרכזיים עבור החיילים ויתר כוחות הביטחון שפרושים באזורי הלחימה ויוכלו להאזין למשחקים ברדיו, וכן כחלק מהנגשת שידורי התאגיד לכבדי ראייה.
כאן רשת ב' תשדר גם את מיטב משחקי יורו 2024 מגרמניה, שיועברו בשידור חי גם בכאן 11 ובכאן דיגיטל. גל ברגר, מנהל כאן רשת ב' אמר: "גאים להיות תחנת הרדיו היחידה בישראל שתעביר בשידור חי מפריז את המשחקים האולימפיים ולהעניק לקהל המאזינים הרחב שלנו ובהם הלוחמים בחזית כרטיס כניסה לאירוע הספורט הגדול בעולם, ולהתמודדות של המשלחת הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה