תקשורת ומדיה

סערת אלמוג כהן וחיים לוינסון עולה שלב: מי מממן את תביעת הענק?

יריב אופנהיימר תוקף את אלמוג כהן, בעקבות תביעת הדיבה שהגיש נגד חיים לוינסון. יריב אופנהיימר: "שאלתי את אלמוג כהן מי מממן את התביעה נגד חיים לוינסון? הוא ענה שהוא יבקש החזר על מימון התביעה מהמדינה. בפועל כולנו תובעים את לוינסון. משלמים על התביעה מהקופה הציבורית"
מערכת ice |  1
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
סערת חה"כ אלמוג כהן וחיים לוינסון ממשיכה ליצור הדים. אמש (שלישי), בתוכנית הבוקר שלו בתחנת הרדיו 103FM, ראיין איש התקשורת יריב אופנהיימר את חה"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) ושאל אותו על אותה תביעת ענק שהגיש נגד העיתונאי חיים לוינסון
בציוץ שפרסם אמש (שלישי) ברשת החברתית  X (לשעבר טוויטר), סיפר יריב אופנהיימר לעוקבים על אותה שיחה מעניינת שערך בתוכנית הרדיו עם חבר הכנסת אלמוג כהן. "שאלתי את אלמוג כהן היום ב-103FM מי מממן את התביעה נגד חיים לוינסון? הוא ענה שהוא יבקש החזר על מימון התביעה מהמדינה".
בעקבות אותה תשובה מפתיעה של חבר הכנסת אלמוג כהן,  שאל איש התקשורת ומגיש תוכנית הבוקר בתחנת הרדיו 103FM שאלה נוספת: "לשאלתי, אם יזכה - האם גם אז יעניק את התשלום למדינה? הוא לא ענה". בכך, אופנהיימר עקץ את אלמוג כהן בציוץ ברשת החברתית X וכתב: "שורה תחתונה: בפועל כולנו תובעים את לוינסון. משלמים על התביעה מהקופה הציבורית".
 
כזכור, לפני מספר ימים הגיע אלמוג כהן להתארח בתוכנית של אופירה אסייג וחיים לוינסון בערוץ 12. עוד בטרם החל להתראיין בתוכנית הפופולרית והאהובה בקשת 12, מסר כהן ללוינסון, לעיני המצלמות, מסמכי תביעת דיבה. "לפני הכל לי ולחיים יש חוב פתוח, זאת תביעת הדיבה על סך 300,000 שקלים", כך הכריז כהן בתוכנית. 
בעקבות כך, לוינסון עקץ את כהן ואמר:  "אז לכן באת, בשביל לעשות המצאה? אני מקווה שמהמשכורת של חבר כנסת תשלם הוצאות, כי יש לך פה סעיפים שחבל על העצים שכרתו בשביל לכתוב את זה. אני לא רוצה להביך אותך ולהתחיל להקריא על איזה דברים תבעת". כהן, שהחל בהליך משפטי נגד איש התקשורת המפורסם, הסביר את פשר התביעה. 
"התביעה הגיעה אחרי שאמרת שאמרתי תיאוריות קונספירציה בנוגע לבגידה כלשהי, את זה אתה תצטרך להוכיח בבית המשפט. אני לא תבעתי אף פעם דיבה, זו הפעם הראשונה ומי שרוצה לתבוע אותי - אסיר את החסינות בשביל זה", כך אמר כהן בתוכנית של אופירה אסייג וחיים לוינסון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי מקשיב לו (ל"ת)
    אופנהיימר 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור