תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג מרוסקת: "לא יכולה לשרוד ככה, לא מצליחה לזוז"

מגישת קשת 12, פאולה רוזנברג, התפרקה אחרי האסון הכבד בו נפלו 5 חללי צה"ל ברצועת עזה: "התיישבתי על הספה וקפאתי, לא הצלחתי לקום או לזוז. הגוף התחיל לרעוד"
מערכת ice |  13
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
מלחמת "חרבות ברזל" ממשיכה לגבות קרבנות כבדים במדינת ישראל, אחרי שהבוקר (חמישי) הותר לפרסום כי חמישה חיילי צה"ל נהרגו מירי כוחותינו במהלך פעילות ברצועת עזה. פאולה רוזנברג, מגישת הטלוויזיה, העלתה פוסט לרשתות החברתיות בו נשברה לחלוטין אחרי הבשורות הכואבות.
רוזנברג כתבה בפוסט שהעלתה: "אתמול בתשע וחצי באמצע בשיחת טלפון עם חבר, שלחו בווטסאפ עדכון על האירוע הנורא, מספר לא נתפס של הרוגים ופצועים. התיישבתי על הספה וקפאתי, לא הצלחתי לקום או לזוז. הגוף התחיל לרעוד. החבר האהוב אמר שאני חייבת להתאפס, להפסיק להישבר ככה בכל פעם. להיות פחות מעודכנת כדי להצליח להישאר רגועה. להתעניין פחות באקטואליה".

רוזנברג המשיכה: "חברה נוספת הצטרפה לשיחה ושניהם הסכימו שאני יותר מדי לוקחת ללב, שאי-אפשר לשרוד כך. שצריך ללמוד להתנתק. גם אחרי שסיימנו את שיחת הטלפון לא הצלחתי לזוז או לקום או לשנות תנוחה. ארבלי ניגשה ושאלה משהו ולא הצלחתי להתרכז ולהקשיב להבין מה הייתה השאלה, הנהנתי ואמרתי שאני עייפה, שלא תקלוט שאני אאוט ותשאל מה קרה. רציתי שתישן בלי לדעת מה קרה. זכותה לא לדעת, היא ילדה בסך הכל. אבל אני מרגישה שלי אין זכות להתעלם מהנתונים שיקבעו על החיים של הילדות שלי, גם אם זה יוביל להחלטות לא נוחות עבורי.
רוזנברג המשיכה ותהתה: "ומה המחיר שעלינו לשלם כדי לאטום אוזניים ולעצום עיניים, כדי לא לדעת? מתי ההקרבה כבר מוגזמת? ההקרבה הכלכלית האישית, הנפשית, הקרבת החיים של האנשים הכי יקרים לנו? אין לי תשובות לשאלות האלו, אבל אני כן יודעת בכל תא בגוף שלי, שאני לא מסוגלת לעצום עיניים, כי מבחינתי המשמעות היא לשתף פעולה עם הקלות שבה השלטון מעז לבקש מאיתנו ללכת כנגד יצר ההישרדות הבסיסי והטבעי ולהקריב את עצמנו. לא לדעת מה הם עושים זו סכנה עצומה שגורמת לכל פעמוני האזהרה לצלצל בתוכי".
"הזחיחות שבה שרים וחכי״ם מטיפים לאזרחים מסוימים בלבד להילחם בציפורניים ולכבוש את עזה ולהקריב את העסקים לטובת מלחמה מתמשכת ולבלוע עוד ועוד מיסים ועוד העלאות מחירים ולשלוח את הילדים למרחבים לא מוגנים כדי להמשיך בשיגרה - היא משהו שאני לא יכולה להרשות לעצמי לא לדעת, אלא אם אני מסכימה להקריב את עצמי ואת יקיריי. לא שופטת את מי שיכול לא לדעת - אני פשוט מודה שאין לי את המסוגלות הזו".
מגישת קשת 12 הוסיפה: "אם הדרך היחידה לשרוד בישראל היא להקריב את הבריאות הנפשית ולחיות בתוך מנגנוני ניתוק והכחשה כדי להמשיך את היומיום, אם הדרך היחידה לשרוד היא להשלים עם זה שהכסף שאנחנו עובדים עבורו כל-כך קשה עשרות שנים ייגזל מאיתנו, ואם הדיל הוא לסכן את החיים מבלי לדעת בדיוק אם זה הכרחי או פשוט אינטרס פוליטי שרק יביא לעוד ועוד מוות - אז אני מצטערת, אני לא כזו גיבורה, לא יכולה לשרוד ככה".
לסיכום כתבה: "לא יכולה יותר לשתף ברשתות עוד ועוד תמונות של חיילים צעירים ויפים וטובים שמתו אתמול ושלשום ולפני שבוע וחודש, ולהתנתק מהעובדה שעוד תמונות חדשות כאלו יתפרסמו מחר ומחרתיים בשבוע הבא. סליחה ילדים יפים וטובים שלא שמרנו עליכם".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    חוצפה
    יוסייןס 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גברת רוזנברג לא זורקים בעזה סוכריות המחיר כבד מה מציעה לעזוב ולהשאיר את החמאס בשלטון אחרי הפתיחה
    סגור
  • 10.
    גם לבהמה גסה יש מה להגיד ולבגוד בתוכנו
    מנ 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנובלת סוס טרויאני בתוכנו
    סגור
  • 9.
    עוד שמאלנית דפוקה (ל"ת)
    סמי 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    פאולה.
    ניניו 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פאולה.את יחידה שלוקחת ללב ? ?אמת ? אז למה את מפרסמת כל פסיק קטן בחייך ? למה את חושבת שזה הדבר המעניין כיום את העולם ? תשומת.תשומי.תשומי.אין לי יותר מזה. .
    סגור
  • 7.
    מי זאת? את מי היא מענינת? (ל"ת)
    מיקי 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    פאולה מגיע לך הרבה יותר מליאון
    שי 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מגיע לך בן זוג אמיתי שירים אותך ולא יתן לך להגיע למצבים קיצוניים כאלה. זה לא הגיוני שתעברי את מה שאת עוברת.
    סגור
  • פאולה
    מריקה 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שי תגובתי אליך.ממתי את/ה פסיכולוג/ יועץ. פאולה זקוקה לכאפה ולא משהו אחר.שתפסיק לפרסם כל נפיחה.הגזימה .רק לפרסם ולהזכיר שהיא קיימה.חס וחלילה שלא ישכחו שיש פאולה.
    סגור
  • 5.
    אמרו לכם שזה מה שיקרה בגלל ההסכמים שלכם עם כנופיות הטרו
    אחד שרואה 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פאולה רוזנברג, מה את מקטרת עכשיו ???? כבר אמרו לשמאלנים כמוך שזה מה שיקרה בגלל ההסכמים שאתם השמאלנים עושים עם כנופיות הטרור. אבל לא רציתם להקשיב. הייתם אז באופריית "שלום" הזויה כמו אחרון המסוממים. האשמתם את המתריעים בשער כמו נתניהו, יצחק שמיר, רחבעם זאבי, מנהיגי המתנחלים ועוד רבים כמותם..... שהם "אויבי השלום", "פרופלורים", "מחרחרי מלחמה", "משיחיים". לכן קודם כל תסתכלי על עצמך במראה ותחפשי את האשמה אצלך פנימה ואל תאשימי את כל העולם ואישתו בשגיאות הביטחוניות הפטליות שלך ושל המחנה השמאלני שלך שהביאו למצב הנוכחי שאת עכשיו מתאבלת עליו. קצת צניעות מצפונית לא תזיק לך ולשמאלנים כמוך. תעשו חשבון-נפש קולקטיבי שמאלני במקום להפגין, לקטר ולהאשים את האחרים בשגיאות הביטחוניות הפטליות שלכם עצמכם שעשיתם תחת אשליות שקריות על "שלום" במשך 30 השנים האחרונות.
    סגור
  • 4.
    זה נורא..גם אני בדיכאון
    אתרה 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    החיילים הפכו בשר תותחים
    סגור
  • 3.
    קיטור
    פ 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גברת פי וקי כלם באותו מצב את לא היחידה. אלא שאת היחידה שתמיד מתלוננת. אין לנו שינה ואין שקט נפשי מחכים לטוב. חיילים נהרגים להציל את החטופים. ומה עושים האחרים מפגינים לכו תגידו לרשע שישחרר אותם. המדינה עושה הכל להצלת החטופים פחות תקטרו כלם גם כך במתח עצום אל תחשבו רק על עצמיכם. די עם כל התלונות שלכם אתם חיים טוב במצב כלכל טוב ומסודרים וגם מתבכינים. תשמרו לעצמיכם את את הכאב יש מספיק.
    סגור
  • 2.
    רוזנברג המשיכה וטעתה:
    טועה תוהה מה זה חשוב 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בטח רצית לכתוב "תהתה" אבל הרמה במערכת שלכם כל כך ירודה
    סגור
  • 1.
    במקום לבכות מה את מציאה להפסיק להילחם
    גילי 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לבכות ולא להציע שום דבר אחר זה לא אמיתי
    סגור
  • חייבים להחזיר את החטופים ביבי מסכל ומסכל כמה עסקאות (ל"ת)
    חיי 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור