תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ' מתקדם הלאה: זו התוכנית הבאה שיגיש

ברקע הקיצוצים שנערכים ברשת 13, הטאלנט של החברה צפוי להגיש בקרוב תוכנית חדשה בהפקת חברת סטוריליין הפקות של העיתונאי עמרי סאנהיים, אולם עדיין לא נחתם החוזה בין רשת לחברת ההפקות
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ' (צילום מערכת אייס, פלאש 90)
אייל ברקוביץ' הצטרף לנבחרת הטאלנטים של רשת 13 (זכה לחוזה מפנק) לאחר הפרידה המתוקשרת מאופירה אסייג, ומהתוכנית הפופולרית אותה הובילו צמד העיתונאים במשך שנים. לאחר שלקח חלק כחבר פאנל במהדורת שישי, נראה כי הוא דוהר לעבר תוכנית חדשה אשר נמצאת בפיתוח ותהיה בהנחייתו.
חברת סטוריליין הפקות של העיתונאי עמרי סאנהיים צפויה להפיק את התוכנית שיגיש ברקוביץ', אולם עדיין לא נחתם חוזה בין הצדדים. יצוין כי רשת בחנו כמה אופציות נוספות להפקת התוכנית, אך בסופו של דבר בחרו בחברה של סאנהיים.
 
בעבר נחשף כי ברקוביץ' זכה לחוזה 'מיליונים', כ-200 אלף שקלים בחודש - מהגבוהים בטלוויזיה בישראל, כמעט פי שניים ממה שהרוויח בקשת 12. בשש השנים האחרונות הנחה ברקוביץ' מדי שישי, יחד עם אופירה אסייג, את תכנית האירוח "אופירה וברקוביץ" בקשת 12, ומזה למעלה מ-15 שנים הוא מגיש ברדיו יחד עם אסייג את תכנית הספורט, מהפופולאריות בישראל, אשר משודרת משנת 2011 ברדיו תל אביב מדי ערב. לאחרונה החל להגיש גם תכנית אקטואליה חדשה בתחנת הרדיו, בשם "החמ"ל של רדיו תל אביב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שום דשא לא יצמח ברשת 13
    בזבוז כסף 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תסגרו את הזבל הזה
    סגור