תקשורת ומדיה

בן כספית חושף את רה"מ? זה האולטימטום שהציב נתניהו לביידן

על רקע הצהרותיו של ראש הממשלה על כניסה לרפיח, בן כספית טוען כי נתניהו הציב לביידן אולטימטום.  בן כספית: "אם ארה"ב לא תבלום את צווי המעצר הללו, הוא מפסיק את המו"מ לעסקה וכובש את רפיח"

מערכת ice |  1
ג'ו ביידן, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, יונתן זינדל)
על רקע הדיווחים על כניסה לרפיח לצד מגעים בעסקת החטופים, איש התקשורת בן כספית מציין בטורו באתר "מעריב", כי את הניצחון של ישראל במלחמת חרבות ברזל לא ניתן להגדיר בכניסה לעיר הפלסטינית בעזה. 
לאחר שציין כי במדינה בריאה ותקינה, נתניהו היה "נבעט לפח האשפה של ההיסטוריה" בטענה כי מדינת ישראל חשובה ממנו, הדגיש איש התקשורת בן כספית כי ראש ממשלת ישראל הפך ממזמן לנטל המדינה ולכן הוא חייב לפנות את מקומו. 
כספית ציין כי ההחלטה להדיח את נתניהו אינה שונה מהחלטת הבריטים בנוגע לראש ממשלת בריטניה נוויל צ'מברליין, אשר הנהיג את המדינה משנת 1937 ועד 1940. "הם עשו את זה כי צ'מברליין הכזיב, גרר את בריטניה מקלון אחד למשנהו ובנה קונספציה שפשטה רגל", הסביר כספית בטורו. 
בדבריו, הדגיש בן כספית כי נתניהו אשר מרבה לדבר על "הניצחון המוחלט" ולציין כי ישראל תיכנס לרפיח עם או בעלי עסקה, רק מדבר. עוד הזכיר איש התקשורת את תשובתו המפתיעה של שר החוץ האמריקאי טוני בלינקן בנוגע לרצונו של נתניהו לכיבוש רפיח: "אנשים אומרים דברים, בואו נתרכז במעשים". בעקבות כך, לעג כספית לאופן התנהלותו של ראש הממשלה וכתב: "בינתיים, הגיוני יותר שיבוא המשיח".
לצד הטענה כי ראש הממשלה מרבה לדבר על כיבוש רפיח, מדגיש כספית כי הסיבה היחידה שיכולה להוביל את נתניהו לאפשרות של כניסה לרפיח בימים אלו, הינה צווי המעצר שבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג מאיים להוציא נגדו.
בדבריו, כספית הסביר כי על פי שני מקורות, ראש הממשלה הציב אולטימטום בפני ביידן. "אם ארה"ב לא תבלום את צווי המעצר הללו, הוא מפסיק את המו"מ לעסקה וכובש את רפיח עם או בלי מיליון הפליטים שנמצאים בה", כך כתב כספית על נתניהו. עוד הוסיף, כי נתניהו איים על ביידן כי הוא גם יתקוף בצפון את חיזבאללה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביידן הוא משתף של קטר וחמאס. (ל"ת)
    מוטי 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור