השוק

שחרור החטופים או כניסה לרפיח? השחקנים בשוק המט"ח הכריעו

בשעות הצהריים עוד התחזק מעט הדולר, מה ששיקף דריכות של המשקיעים ואפילו סוג של פסימיות. אולם שורה של התבטאויות חיוביות של בלינקן כמו גם ידיעות אופטימיות בכלי התקשורת במצרים, הביאו את המשקיעים להתעודד שהסכם לשחרור החטופים יכול לצאת לפועל
ניצן כהן | 
נתניהו ושער הדולר (צילום Marc Israel Sellem/POOL Tomer Neuberg/Flash90 vecteezy)
המסחר בשוק המט"ח התנהל היום בהלימה לידיעות סביב הסכם לשחרור החטופים כך למעשה עד לשעות הצהריים עוד התחזק מעט הדולר לאחר בליץ תקשורתי של גורמים מקורבים לממשלת ה-64 של נתניהו, במסגרתו ניסו המקורבים לייצר משקל נגד לשחרור החטופים, עד אז הדולר התחזק, משמע השחקנים בשוק המט"ח חששו היו פסימיים באשר לשחרור החטופים.
בשעות הצהריים השתנתה המגמה והדולר החל להיחלש וכשהתהליך הזה החל עם פרסום ידיעות בכלי התקשורת במצריים לפיהם מושגת התקדמות לקראת הסכם כזה. הוסיפה למגמה החיובית התבטאות של מזכיר המדינה האמריקאי, אנתוני בלינקן לפיה ההתבטאויות של נתניהו הם "סתם דיבורים" ויש להתמקד במעשים.
 
אם כן, לאחר ההתבטאות של בלינקן חזר הצבע ללחיים של השחקנים בשוק המט"ח וההיערכות שלהם לחופשת סוף השבוע כללה תקווה ולו זעירה כי הסיכוי להסכם לשחרור החטופים הולך וגדל ומכאן, הם החלו למכור דולרים במטרה להיות חלק מ"היום שאחרי".
כך או אחרת המסחר בשוק המט"ח הסתיים היום כשהדולר נחלש ב-0.33% וסגר ברמה של 3.725 שקל, האירו נחלש ב-0.46% לרמה של 3.982 שקל והפאונד הבריטי נחלש ב-0.54% לרמה של 4.65 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה