תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 נגד המפגינים: "כת טרוריסטית, איחוד זירות עם סינוואר"

העיתונאי והפובליציסט שמעון ריקלין התייחס לאירועי המחאה האחרונים נגד הממשלה, וכינה את המפגינים "כת טרוריסטית קטנה". בציוץ בחשבון ה-X הוסיף כי מדובר בקבוצה "מופרעת מתפרעת ואלימה". לדבריו, "הפרקליטות, היועצת המשפטית לממשלה וראש השב"כ תומכים בכת הזו ובאלימות שלה" 
מערכת ice |  1
שמעון ריקלין (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
על רקע המלחמה המתמשכת ברצועת עזה, המגעים לעסקת החטופים והמחאות הנרחבות להשבתם, נערכו לאחרונה הפגנות שעוררו סערה תקשורתית נרחבת. מגיש ערוץ 14, העיתונאי והפובליציסט שמעון ריקלין, פרסם בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) ציוץ המתייחס למפגינים נגד הממשלה ותקף אותם בחריפות. 
"כת טרוריסטית קטנה מופרעת מתפרעת ואלימה", כתב ריקלין, "קמה על מדינת ישראל ומוסדותיה". לדבריו, "היא תמשיך בהתפרעות הזו כי הפרקליטות, היועצת המשפטית לממשלה וראש השב"כ תומכים בכת הזו ובאלימות שלה". ריקלין סיכם את דבריו באמירת אגב, "לכת קוראים קפלניסטים למען איחוד הזירות עם סינוואר נגד מדינת ישראל".
 
גם יוצר "שנות השמונים" מני אסייג יצא נגד המפגינים ובציוץ ברשת החברתית X שפורסם אתמול (רביעי), כתב אסייג לעוקביו: "אני מבין שפורעים חוליגנים לא לוקחים חופשה בחול המועד. אולי כי זה לא המועד שלהם". אסייג קינח את הציוץ באיחול רמאדן כרים, כאות לגלוג למוחים שערכו הפגנה מחוץ לבית ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

על פי הדיווח של משטרת ישראל אמש, 2 חשודים נעצרו בגין הבערת אש והפרת סדר. מטעם משטרת ישראל נמסר: "כוחות המשטרה ממשיכים לפעול במקום על מנת לשמור על הסדר הציבורי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הקשר?
    אפי 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איך הגעתם ממחאה לגיטימית נגד הקפלניסטים המטורפים לכתב האישום?
    סגור