תקשורת ומדיה

סערת הפטריוטים ועדי אשכנזי: "רק לערוץ 14 אסור, כמה צביעות"

לאחר ש"הפטריוטים" קיבלה מבול של ביקורות שליליות על הפגנת חגיגיות יתר בפורים, ינון מגל תוקף את ערוץ 12 בשל שידוריה של תוכנית הסטנדאפ בהובלתה עדי אשכנזי. ינון מגל: "כאילו מותר לצחוק? כמה צביעות". בן כספית: "מהופנט בכת"
מערכת ice | 
עדי אשכנזי ב'מה זה השטויות האלה 5' (צילום גיא כושי ויריב פיין)
אנשי התקשורת ינון מגל ובן כספית מרבים להתעמת הן בתוכנית הרדיו שלהם ב-103FM והן ברשתות החברתיות השונות החל מטיקטוק ועד לרשת X (לשעבר טוויטר). לאחר שינון מגל מתח ביקורת חריפה אתמול (שלישי) ברשת החברתית X  על קשת 12 ששידרה לאחרונה את תוכנית הסטנדאפ של הקומיקאית עדי אשכנזי, מיהר בן כספית לתקוף אותו. 
לאחר שתוכנית הפטריוטים בערוץ 14 קיבלה מבול של ביקורות שליליות בחג הפורים, בטענה כי זו התאפיינה בחגיגיות יתר אשר אינה ראויה למצב הנוכחי המורכב, מתח מגל ביקורת חריפה נגד ערוץ 12: "אם אני מבין נכון, אז אמש שודרה בתבהלה 12 תכנית צחוקים עם עדי אשכנזי. וזה לא הפריע לאף אחד? כאילו, מותר לצחוק? או שרק בפורים אסור? (שלא לומר רק לערוץ 14 אסור...)". מגל חתם את דבריו וכתב: "כמה צביעות". 
שותפו לתוכנית הרדיו ב-103 FM של ינון מגל מיהר להגיב לדבריו וכתב ברשת החברתית X: "לטיפוסים האלה צריך להסביר גם שהשמש זורחת במזרח ואסור לעשות צרכים בפומבי". 
"עדי אשכנזי היא סטנדאפיסטית. כפי שיודע כל מי שחי כאן, התרבות חזרה לחיים. הסטנד אפ חי ומופיע, המוסיקה, התיאטרון, הכדורגל וכו'. אפילו ארץ נהדרת משדרת לכל אורך המלחמה". 
 
כספית המשיך בדבריו וציין: "וזה ההבדל בין שחקנים, סטנדאפיסטים וכו' שמבצעים את המקצוע שלהם, לבין עיתונאים ושדרנים ופרשנים שעושים מסיבה בשידור חי. מי שלא מבין את זה, מהופנט בכת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה