תקשורת ומדיה

ינון מגל טוען בשידור חי: "אתם צריכים לסתום את הפה"

במהלך שידור ברדיו 103FM של העיתונאים ינון מגל ובן כספית, מגל ציין כמה אירועים שקרו בעבר בטרם למלחמה ואמר כי אלו הובילו ל"מלחמת אחים". בן כספית התייחס לאמירתו של הרב הראשי לישראל שאיים כי החרדים יעזבו לחו"ל, ואמר: "ממתין לתגובת הקואליציה בנושא"
מערכת ice |  1
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
אתמול (שני) העיתונאים ינון מגל ובן כספית דנו במהלך שידור ב-FM103 בנושאים המציפים את דעת הקהל הישראלית בימים אלו – בין אם מדובר בביקורו של גנץ בארה"ב, במתיחות במגזר הערבי על רקע חודש הרמדאן, או נושא חוק גיוס החרדים שהצליח לעורר סערה.
מגל אמר: "אני חושב על האיוולת שהובילה לטירוף הזה של שנאת החינם ומלחמת האחים שעוררתם פה, שהעלו לבג"ץ את האירוע של הפרדה מגדרית ברחובה של עיר. לחשוב שעל האיוולת הזו כמעט הגענו למלחמת אחים. אתם מבינים שאתם צריכים לסתום את הפה כי התעסקתם בשטויות ובהבלים, טוב שהתעוררתם". עוד הוסיף: "מה ההישגים של גנץ בביקור שלו? למה הא לא עושה נאום? מאז שהוא נסע הכל נהיה יותר גרוע, רק נכנסים יותר בישראל ובנתניהו, בעוד שבוע אם גנץ עדיין היה שם ארה"ב היו נותנים כיפות ברזל לחמאס".
כספית בחר להתייחס מכל אלו דווקא לנושא האמרה של הרב הראשי לישראל, שטען כי במידה ויגייסו את החרדים הם "יעזבו את הארץ": "ממתין לתגובת הקואליציה על הרב הראשון לישראל. אני באמת חושב מה נעשה אם הם יעזבו את הארץ. אני הולך להתחשבן איתך על שאת ההתפוצצות שלך על שרה נתניהו עשית ברביעי בלילה. חמישי בבוקר אני לא פה, מה עשינו עם זה? זו מנהיגות? זו בכיינות, זו פחדנות וזו ברחנות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם כבר לחו"ל שילחו את בניי אהרון ודומיהם הם לא ציוניים (ל"ת)
    אבי 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור