תקשורת ומדיה

קים קרדשיאן מוכרת פריט נדיר מארונה וחוטפת ברשת: "רחמנא ליצלן"

קים קרדשיאן, שוברת את הרשת שוב, אבל הפעם בגלל שהחליטה למכור את אחד מתיקיה הנדירים של חברת הרמס המוכרת, בסכום צנוע של 70 אלף דולר לפריט המרשים, ברשת לא קיבלו את זה יפה "ברצינות, עד כמה הם נואשים לכסף?"

מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום פייסבוק/ קים קרדשיאן)
משפחת קרדשיאן מוכרת בשל הארונות המאובזרים והמרשימים שלהן, חלק מהפריטים אפילו נמכרים באתר שהקימו השייך לפריטי ארון של האחיות שאינן בשימוש כבר. האחיות, ביניהן גם קים, האחות האמצעית במשפחה, לא מסתירות את הסטייל המשגע של כל אחת מהן בנפרד, ומצטלמות הרבה ברשתות כשהן מדגמנות בגדים, תיקים ואיפור, כל אחת וסגנונה שלה.
קים, מייסדת "סקימס" בת ה-43, בעלת אוסף מרשים של תיקי הרמס, החליטה למכור את אחד הדגמים שברשותה במחיר של 70 אלף דולר עבור התיק העשוי מעור תנין בצבע מט בהיר, שסומן על ידי הכוכבת כ"במצב טוב".
המעריצים כמובן מיהרו להגיב על הגניבה לטענתם ולמתוח ביקורת על המיליארדרית שמנסה למכור מחדש תיק משומש. בין התגובות הגיבו המעריצים "ברצינות, עד כמה הם נואשים לכסף?", מישהו אחר הגיב על המקרה "מביך כל-כך".
עוד תגובה ממשתמש נוסף שקיבלה הרבה לייקים: "70 אלף דולר עבור תיק מלוכלך? רחמנא ליצלן". עם זאת, אחרי בדיקת מחירים מדויקים של החברה, נמצא כי התיק המקורי עולה 120 אלף דולר.
בנוסף, קים הכניסה בנוסף למכירה עוד כמה הצעות לתיקים אחרים שברשותה מהאוסף לארון הדיגיטלי של המשפחה, בין התיקים שנמכרים על ידי הכוכבת נמצאו תיקי בירקין, לואי ויטון ושאנל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה