בארץ

גלנט בהצהרה דרמטית: "היעד הבא בלחימה - רפיח"

בהצהרה מיוחדת לתקשורת שנתן שר הביטחון, הוא הסביר כי צה"ל ימשיך להעמיק את הלחימה ברצועת עזה וכן הצהיר כי המטרה הבאה היא רפיח שבדרום הרצועה. "ידע כל מחבל המסתתר ברפיח כי סופו יהיה כמו של אלה בחאן יונס או בעזה. כניעה או מוות", אמר
מערכת ice | 
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
מלחמת חרבות ברזל נמצאת בעיצומה, כשבתקופה האחרונה מתנהלים מגעים משמעותיים לשחרור חטופים. הערב (שני), שר הביטחון יואב גלנט יצא בהצהרה לתקשורת ובה הצהיר כי צה"ל ימשיך להעמיק את הלחימה ברצועה ולהגיע למרכזי כובד נוספים, והחשוב שבהם – רפיח.
"אנו ממשיכים בלחץ כדי ליצור את התנאים להחזרתם של כל החטופים שנותרו בידי חמאס. התמרון היבשתי הוא הדרך להכריע את החמאס ואנו ממשיכים בפעולה זו. נגיע גם אל המקומות בהם טרם לחמנו, במרכז הרצועה ובדרומה", אמר גלנט. בהמשך הוא הדגיש כי המקום המרכזי ביותר אליו צה"ל עוד לא הגיע ובו מסתחררים מחבלי חמאס רבים הוא רפיח, וכי זו אחת המטרות הבאות בלחימה.
שר הביטחון הצהיר: "ידע כל מחבל המסתתר ברפיח כי סופו יהיה כמו של אלה בחאן יונס או בעזה. כניעה או מוות. אין אפשרות שלישית. החמאס מבין רק כוח". כמו כן, הוא טען כי הנהגת החמאס ובראשה סינוואר, עוברים ממקום מסתור אחד לאחר. סינוואר אינו מצליח לתקשר עם סביבתו, ובימים האחרונים לוחמי צה"ל הצליחו למצוא חומרים משמעותיים במקומות בהם שהה לאחרונה, אשר בזכותם צה"ל מצליח לשפר את דרך פעולתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה