תקשורת ומדיה

בן כספית על הממשלה: "גלנט התפוצץ, בן גביר הפך למאיים סדרתי"

בטור שכתב ל"מעריב", העיתונאי טוען כי ספק אם מישהו מחברי הקבינט יתמוך בעסקה אשר תכלול שחרור של אלפי מחבלים, ומסביר כי לא סביר שבן גביר וסמוטריץ' יפרשו מההמשלה על רקע האיום הגובר בזירה הצפונית
מערכת ice |  1
בן כספית (צילום פלאש 90)
העיתונאי בן כספית כתב לאחרונה בטור מיוחד ל"מעריב" את דעותיו בנושאים הבוערים, ביניהם: עסקת חטופים, קבינט המלחמה, עתירה בעניין נבצרות רה"מ ועוד. בהתייחסות למחיר שהפוליטיקאים מוכנים לשלם עבור עסקה שתכלול שחרור אלפי מחבלים, הוא כתב כי "אף אחד לא מוכן לשלם כל מחיר".
כספית טען כי עסקה שתכלול שחרור של אלפי מחבלים ושעלולה לגבות את חייהם של ישראלים רבים היא דבר שאף אחד בקבינט המלחמה לא יסכים לו, כולל גנץ ואיזנקוט. הוא הוסיף כי רוב גדול בציבור אמנם תומך בעיקרון שקודם כל צריך לשחרר את החטופים ואז למוטט את שלטון החמאס, אך הם גם מתנגדים לשחרור של מחבלים רבים. כמו כן, הוא ציין כי "גלנט כמעט התפוצץ" משום שלא הוצג לו מראש מסמך מפורט לקראת עסקת החטופים שהוכן על ידי המוסד, והוא נחשף אליו לראשונה בישיבת הקבינט.
בהמשך, על השאלה "האם בן גביר יפרק את הממשלה במקרה של עסקת חטופים?", ועל כך הוא אמר כי "קשה לדעת, בן גביר הפך למאיים סדרתי". הוא ציין כי השר נכשל בניסיון לחצות את אחוז הלחימה, אך כעת הוא מצליח ללקט לעצמו קולות חדשים.
לסיכום, הוא טוען כי הדבר העיקרי שיכול לעקב את פרישתם של השרים סמוטריץ' ובן גביר הוא "האיום המשמעותי על ביטחון ישראל" מהחזית הצפונית, והלחץ הגובר על הממשלה למצוא פתרון לתסבוכת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כספית זו מתכת רעילה
    שמאל ימין 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריכוז כזה של רוע באדם אחד לא היה בתולדות העיתונות.
    סגור