בארץ

השליך חפצים על עוברי אורח: התקרית החריגה שהגיעה למשטרה

שוטרי מחוז מרכז עצרו תושב תל מונד שהתבצר בבית עסק ביישוב עם סכינים כשהוא משליך חפצים על עוברים ושבים ופוצע קצין משטרה בזמן המעצר. בן ה-50 סירב לשתף פעולה עם יחידת המו"מ המשטרתית, ודקר את השוטר שוב ושוב
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
שוטרי מחוז מרכז עצרו אמש (רביעי) תושב תל מונד לאחר שהתבצר בבית עסק ביישוב עם סכינים תוך שהוא משליך חפצים לעבר עוברים ושבים ברחוב ופוצע קצין משטרה בזמן המעצר. שוטרי תחנת שדות הוזעקו אתמול לבית עסק בתל מונד עם קבלת דיווח בגין גבר המתבצר במקום כשהוא אוחז במספר סכינים ומשליך חפצים לעבר עוברים ושבים.
לאחר שהחשוד - תושב המקום כבן 50 סרב לשתף פעולה עם יחידת המו"מ המשטרתית שהוזעקה למקום, עצר קצין המשטרה במקום את החשוד, במהלך המעצר דקר החשוד את הקצין כמה פעמים והוא פונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. השוטרים עצרו כאמור את החשוד שהועבר לבדיקת הגורמים הרלוונטיים.

בתוך כך, במשטרת ישראל התקבלה אמש תלונה על חשד להתעללות בפעוטות בגן ילדים בעיר טבריה. מיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה שבמהלכה נעצרו בעל ואישה (60 ו-64) בחשד להתעללות בקטינים חסרי ישע על ידי האחראי. הבוקר מעצרם של השניים הוארך בפני בית משפט השלום בטבריה עד ליום ראשון ה-7 בינואר.

(צילום: דוברות המשטרה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה