בארץ

כמה שווה סינוואר? צה"ל מציע כסף תמורת מידע על ראשי חמאס

כחלק מהמאבק בארגון הטרור חמאס והמצוד אחר בכיריו, צה"ל פרסם כרוז ברצועת עזה עם רשימת בכירי הארגון וסכום ליד כל אחד מהם. הסכום הוא מה שבצה"ל מוכנים לשלם עבור מידע משמעותי על אותם בכירים
מערכת ice |  7
יחיא סינוואר (צילום shutterstock)
נראה שבצה"ל לוקחים צעד קדימה את המצוד אחר ראשי ארגון הטרור חמאס, בניסיון לחסלם או להביאם למשפט בישראל. הבכיר המבוקש ביותר הוא כמובן יחיא סינוואר, אך בעלון שפרסם צה"ל ברצועה ישנם שני מחבלים נוספים אחרי סינוואר שלמרבה ההפתעה, שווים לצה"ל יותר ממוחמד דף.
על פי העלון שתמונתו פורסמה ברשתות החברתיות, על מידע משמעותי על יחיא סינוואר צה"ל מוכן לשלם 400,000 דולר, כאשר על מידע משמעותי בנוגע למוחמד דף צה"ל מציע 100,000 דולר בלבד.
כאמור, בין סינוואר ודף ישנם שני מחבלים נוספים, כאשר אחד מהם הוא אחיו הצעיר של יחיאר סינוואר, מוחמד סינוואר, שעל מידע בנוגע אליו צה"ל מוכן לשלם 300,000 דולר ועל המחבל הנוסף שנמצא ברשימה, ראפע סלאמה, צה"ל מוכן לשלם 200,000 דולר.

צילום: סעיף 27א
נראה שבצה"ל והדרג המדיני החליטו להגביר את הלחץ על ראשי ארגון חמאס ולאותת להם כי אין בכוונתם להניח להם להמשיך לברוח עוד זמן רב. לא מן הנמנע כי זהו עוד צעד בניסיון לדחוק את חמאס לפינה, ולגרום לו להציע עסקת חטופים נוספת.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    לפני חודש רציתי שהים יפחח למנהרות תחליף למים דלק למנהרו (ל"ת)
    אא 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    לפזר פתקים לאזרחי עזה בטוח הם יודעים (ל"ת)
    אא 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    הכל הצגות
    נורי 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוג'ר רביט הוא בכלל שותפו של השטן הכל תואם מראש
    סגור
  • 4.
    צהל לא עונה לטלפון שפרסמו לקבל מידע איה ראשי החמאס....
    יהושע פרנקל 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש אפשות לאתר תא מיקומם של ראשי החמאס מתקשרים לצהל לפי המספר שפרסמו ברצועת עזה והם לא עונים, מה הם לא מושיבים טלפנית לקבל הודעות לפחות?? יש מי שיתכן שיכול לעזור לצהל לאתר בראיה על-חושית זה אמיתי...
    סגור
  • 3.
    ארגון טרור החמס
    אלמונית 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אף אחד מהם לא שווה שקל ולא במה פשוט לעבוד עליהם כמו שצריך חבל על הכסף הזה שיילך למקומות שאנשים זקוקים לו בימים אלה אניני יודעת אם החמאס מורתע בינתיים כול יום מתים חילים פרחים צעירים הלב ניקרע לומר את האמת אני הייתי מציעה לכנס עליהם גם אם יעלה לנו קצת ביוקר הרי עזה לא כזאת גדולה לא? או שהם מסתתרים במקום אחר? ואם תפסתם אותם מה תביאו אותם למשפט ואז מה ישבו בכלא יהיה להם בית מלון על מלא וגם אם יגיעו פצועים תטפלו בהם כמו שעשיתם לבכיר החאמס נתתם לו כוח הצלתם אותו שייחרתם אותו בריא אגר כוחות וילה הקים יחידות טרור חברה אין משפט הבא להורגך השכם להורגו קל וחומר שהרגו לנו אלפים איזה משפט מה ניסגר איתכם מה הזוי זו מדינה טובה מידי הם זרע עמלק להשמיד אותם כמו שהשמידו אותנו אלה חיות בהמות יותר גרוע מיום כיפור זה שואההההההה עין תחת עין תפסיקו להגיד החמאס מורתע והוא עדיין מפציץ והורג לנו כול יום 6 חילים ו10 מה עם ההורים המסכנים למה להם מותר לירצוח לאנוס לערוף ראשי תינוקות להכניס תינוקות מול העיניים של ההורים שלהם לתנור לישרוף אותם חיים ואתם מדברים על להביא אותם למשפט אם ואם תתפסו אותם בוא הנה מה ניסגר?
    סגור
  • 2.
    השלטון
    משה אמיגה הראדר 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק ממשלה הזויה שקיימת יכולה להתנהל במושגים של זוזים
    סגור
  • 1.
    כסף
    משה אמיגה הראדר 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מעריכים אדם שפל כזה בכסף ?? .זאת השפלה לסובלים מהמתקפה בשבת .השםלה למתהדרים והיהירים בצהל במוסד ובשבכ .
    סגור