בארץ

איזנקוט הספיד את בנו בדמעות: "אוהבים לעד. מצדיע לך בן אהוב"

כל המדינה קיבלה בתדהמה את הבשורה על נפילתו של גל מאיר איזנקוט, בנו של הרמטכ"ל לשעבר, בקרבות ברצועת עזה. היום איזנקוט האב הספיד אותו בנאום קורע לב, כשהובא למנוחות
מערכת ice | 
גדי איזנקוט ובנו גל (צילום פרטי)
חבר הקבינט והרמטכ"ל לשעבר, גדי איזנקוט, הספיד היום (שישי) את בנו, גל מאיר איזנקוט ז"ל, שאתמול הותר לפרסום כי הוא נפל בקרבות בצפון רצועת עזה, לאחר שהתגייס למילואים כדי להילחם עם חבריו.
בהלוויה הקשה השתתפו בכירים מהדרג המדיני והצבאי, כמו גם הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ שנשא דברים במהלך ההלוויה. בנוסף, שלמה ארצי הגיע כדי לשיר בהלוויה, ובקושי הצליח לעשות זאת, לאחר שהיה עם גרון חנוק, לנוכח ההספד הקשה והכואב של איזנקוט לבנו.
בפתח דבריו, אמר איזנקוט בדמעות: "גלוש, בנינו הצעיר. נולדת כשהייתי מח”ט גולני. אמא עדכנה אותי שהיא בדרך לבית החולים. מיהרתי מרמת הגולן אך הגעתי באיחור. באחת משיחות הנפש שלנו, אמרת לי שהייתי חסר לך מאוד הרבה מאד שנים. עניתי לך שאני בטוח שאמא הייתה בשבילך כל הזמן, והייתי גאה ושמח לראות את הקשר העמוק שלך עם אמא ועם האחים.
 
הלוויתו של גל מאיר איזנקוט ז"ל. צילום: חדשות 13
בנוסף, סיפר איזנקוט בכאב על אותו בוקר נוראי בו נפתחה המלחמה במתקפת הפתע של חמאס: "ב-7 לאוקטובר הקפצתי אותך למפקדת האוגדה. שירתת עד נפילת חברך מהמסלול איל ברקוביץ ז”ל. לפני שבוע הגעת במסגרת ההפוגה ושמחת לראות ולשמוע שהפעילות ההתקפית שבה השתתפת תרמה לשחרור החטופים. בעיקר דיברת על הילדים הקטנים. בשיחה על המלחמה אמרת לי שאתה והחברים שלך לפלוגה מרגישים שהיא צודקת. שחייבים להחזיר את כל החטופים ולהביס את חמאס אחרי האירוע הברברי והאכזרי שביצעו. אני בטוח שנמשיך במערכה ובמאמץ לחזק את המדינה שכה אהבת. מדינה שתהיה חזקה, וצודקת. כמו שתמיד נהגת לבקר את מה שלא מצא חן בעיניך שקרה פה".
לסיום, אמר הרמטכ"ל לשעבר: "נמשיך להיות משפחה מלוכדת ומאושרת כדי שההקרבה שלך ושל הנופלים לא תהיה לשווא. שנהיה ראויים לה. אוהבים לעד. נעשה הכול כדי להיות ראויים בתרומה להחלטות הנכונות למען מי שהקריב, למען חבריך לנשק והעם הישראלי כולו שמחבק אותנו בשעה הקשה הזו. מצדיע לך, בן אהוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה