בארץ

גנץ עקץ את נתניהו בשידור חי: "נדרשת מנהיגות וחייבים לגלות אותה"

על רקע סוגיית תקציב 2024, השר בקבינט המלחמה בני גנץ העביר ביקורת חריפה על רה"מ נתניהו ואמר: "לא מאוחר לעצור את התוספות התקציביות ולהעביר אותן, כמו את יתר המשאבים הנדרשים למלחמה"
מערכת ice |  1
בני גנץ (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)

אתמול (שלישי), מסרו רה"מ נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והשר בקבינט המלחמה בני גנץ את הצהרותיהם לתקשורת ועדכנו לגבי המשך הלחימה ברצועת עזה. מלבד סוגיית משפחות החטופים והלחימה בעזה, התייחס השר גנץ לסוגיית התקציב אשר עוררה הדים רבים בימים האחרונים בשל הטענה, בעיקר מצד האופוזיציה, כי התקציב מטיב יותר עם האוכלוסיות החרדיות והדתיות בחברה הישראלית.

בעת הצהרתו, גנץ פנה לרה"מ נתניהו ואמר: "אזרחי ישראל נפגעו כמעט כולם מהאתגרים שמציבה המלחמה גם בהיבט הכלכלי, בייחוד המפונים וחיילי המילואים. הם מסתכלים עלינו בציפייה". 
 



מלבד זאת, גנץ ניצל את הרגע והבהיר כי "לא מאוחר לעצור את התוספות התקציביות ולהעביר אותן, כמו את יתר המשאבים הנדרשים למלחמה. בימים האלו נדרשת מנהיגות ואנחנו חייבים לגלות אותה". בתגובה לדבריו, ענה רה"מ נתניהו: "זה לא שחסר כסף, אנחנו בתנאים כלכליים מאוד טובים. לא קיצצנו גם בתיאטרון הבימה או בית ליסין למרות שזה לא תורם למלחמה".
 

כזכור, סוגיית התקציב עלתה לכותרות בימים האחרונים וקיבלה ביקורות חריפות בעיקר מצד האופוזיציה. תקציב 2024 עתיד להיות התקציב המנופח ביותר שממשלת ישראל העבירה אי פעם והוא יסתכם בכ-600 מיליארד שקל. על פי התקציב, 150 מיליארד שקל יועברו למשרד הביטחון ולצה"ל עבור תשלום ימי המילואים ואף בעזרתו יסופק ציוד חדש. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פוליטיקאי רדוד
    א 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עסוק כל הזמן בעצמו והוא לא מודע כלל לגודל השעה....
    סגור