בארץ

רה"מ נתניהו בעזה: "אנחנו ממשיכים עד הסוף, לא יעצרו אותנו"

בצל עסקת השבויים ואירועי ההפוגה ההומניטרית, ראש הממשלה ערך ביקור בשטח הרצועה וקיבל סקירה ביטחונית מבכיר הדרג הצבאי. בשיחתו עם הלוחמים בשטח הצהיר: "עושים כל מאמץ כדי להחזיר את חטופינו". במהלך דבריו, שיבח את התנהלות כוחות צה"ל שנערכים להמשך המערכה: "עם ישראל חי, ומנצח בזכותכם"
מערכת ice | 
רה"מ בנימין נתניהו במהלך סיור ביטחוני ברצועת עזה (צילום משרד ראש הממשלה)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ראשון) ברצועת עזה, נתניהו קיבל סקירות ביטחוניות, שוחח עם המפקדים והלוחמים וביקר באחת ממנהרות חמאס שנחשפו. לראש הממשלה התלוו ראש הסגל צחי ברוורמן, ראש המל"ל צחי הנגבי, המזכיר הצבאי של ראש הממשלה אלוף אבי גיל וסגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם. 
ראש הממשלה אמר במהלך ביקורו: "אנחנו פה ברצועה עם הלוחמים הגיבורים שלנו. אנחנו עושים כל מאמץ להחזיר את חטופינו, ובסופו של דבר נחזיר את כולם. יש לנו שלושה יעדים למלחמה הזאת: לחסל את חמאס, להחזיר את כל חטופינו ולהבטיח שעזה לא תחזור להיות איום למדינת ישראל".
נתניהו אמר ללוחמים: "אני פה להגיד לחברים כאן, ללוחמים כאן, שאומרים לי את אותם הדברים, ואני חוזר ואומר את זה לכם, אזרחי ישראל: אנחנו ממשיכים עד הסוף - עד הניצחון. שום דבר לא יעצור אותנו, ואנחנו משוכנעים שיש לנו את הכוח, את העוצמה, את הרצון והנחישות להשיג את כל יעדי המלחמה, וכך נעשה. ישבתי עם סגן הרמטכ"ל ועם המפקדים, על הקיר היה כתוב: 'עם ישראל חי'. אז עם ישראל חי, ועם ישראל גם מנצח בזכותכם. תודה לכם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה