בארץ

מתחיל לעבוד: גנץ ביקר באשקלון וביישובי העוטף

זמן קצר לאחר כניסתו לממשלה, השר בני גנץ סייר ביקר בחמ"ל באשקלון ובמספר מוקדים בדרום וחיזק את הלוחמים והאנשים בשטח 
מערכת ice | 
בני גנץ באשקלון (צילום דוברות עיריית אשקלון)
ראש עיריית אשקלון, תומס גלאם, נפגש לפני זמן קצר בחמ״ל העירוני עם יו״ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ. ראש העיר הציג לשר את הנתונים המספריים עד כה באשקלון ואת הפעילות העירונית מאז תחילת הלחימה. גנץ שוחח עם ראש העיר תומר גלאם ועובדי החמ"ל המסורים וביקש לחזק התושבים, על עמידותם האיתנה והתנהגותם האחראית בימים אלו
ראש העיר: ״העיר אשקלון ספגה וסופגת מטחים בלתי פוסקים לעבר העיר. כל מטח כזה מהווה הוכחה חדה וחותכת להיעדר המיגון שקיים בעיר, עליו אני זועק למעלה משש שנים. למרות זאת, תושבי אשקלון המגלים חוסן מעורר השראה ואיתנות מדהימה ומעניקים את כל הגיבוי לצה״ל ולכוחות הביטחון ולממשלת ישראל להשיב את הביטחון והשקט לאזור״.
בנוסף, יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ סייר היום (שבת) במספר מוקדים בדרום. גנץ החל את סיורו בקיבוץ מפלסים ובקיבוץ גבים, יחד עם ח״כ אלון שוסטר, שם שוחח עם תושבים, חברי כיתת הכוננות הקיבוצית ופגש בלוחמים שמגנים בשעות אלו על הקיבוצים. 

גנץ בבסיס צאלים, צילום: פרטי 
בהמשך הגיע גנץ לביה״ח ברזילי באשקלון, שם נפגש עם צוותי רפואה, הנהלת בית החולים ופצועים והודה לצוותים הרפואיים על עבודתם המסורה סביב השעון. לאחר מכן, ביקר גנץ בחמ"ל העירוני בשדרות, שם נפגש עם ראש עיריית שדרות אלון דוידי וצוותי החירום של העיר. לבסוף, הגיע גנץ לבסיס צאלים וחיזק את הלוחמים בשטח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה