בארץ

נתניהו סייר בקיבוץ בארי וכפר עזה ונפגש עם לוחמים: "חבל התקומה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום בשני קיבוצים בעוטף עזה ונפגש עם לוחמים. ביקורת עם נאום נתניהו בערב שבת, בו לא נטל אחריות 
מערכת ice |  1
נתניהו בעוטף עזה (צילום אבי אוחיון לעמ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (שבת) בעוטף עזה, בקיבוץ בארי וקיבוץ כפר עזה, עבר בין הריסות הבתים שעברו את הטבח הנורא, וגם נפגש עם כמה מהלוחמים בשטח.
בין היתר פגש נתניהו את אל"מ עמי ביטון, מפקד חטיבת הצנחנים (גדוד 35), שהסביר כיצד הגיע עם החטיבה הראשונה של מאות לוחמים בשעות הראשונות ללחימה מכל רחבי הארץ מאימונים, תעסוקה מבצעית ותרגילים. נתניהו אמר לחיילים "כולנו עוטף עזה. עכשיו זה יהיה חבל התקומה. בכוחות, הרבה כוח".
 
אמש, בהצהרה חריגה לתקשורת שנשא בערב שבת, אמר נתניהו: "זו רק ההתחלה, אנחנו נחסל את החמאס. אנחנו נלחמים כמו אריות. החיילים, השוטרים, כוחות הביטחון, הרפואה וההצלה ואזרחי ישראל עם רוח ההתנדבות הכבירה. כולנו מגויסים. עוד רבות יסופר על מעשי הגבורה של אותה שבת ארורה. לעולם לא נשכח את מעשי הזוועה שעשו לנו".

לאחר הנאום ספג נתניהו ביקורת על כך שהציבור ציפה מנאום חריג במהלך שבת לבשורות או ללקיחת אחריות מצד ראש הממשלה, אך בעצם לא היה לו מה לחדש. שר המשפטים לשעבר בממשלת נתניהו, פרופ' דניאל פרידמן, קרא ב-ynet: "נתניהו חייב לעזוב עכשיו ולהפקיד את ניהול המלחמה ואת ניהול העורף בידי מי שעליו לא רובץ הכישלון הנורא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביקור יחצ
    שלי 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרגיש לי כמו ביקור מצולם וערוך לצרני יחסי ציבור. לא מרגיש לי אמיתי.
    סגור