בארץ

ההסתבכות החדשה של דיסטל: תשלול תעודות עיתונאי מכתבים זרים?

שרת ההסברה ביקשה מראש הממשלה שיעביר אליה את האחריות על לע"מ כדי שתוכל לשלול תעודת עיתונאי מכתבים אשר מכפישים את ישראל בעולם, מדובר בבקשה די חריגה שעשויה לפגוע בהסברה הישראלית בעולם ולכן ראש הממשלה בנימין נתניהו מסרב בשלב זה
מערכת ice | 
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן ביקשה מראש הממשלה בנימין נתניהו שיעביר אליה את האחריות על לשכת העיתונות הממשלית, כך דיווח הבוקר מיכאל שמש ביומן הבוקר. אולם בשלב זה ראש הממשלה מסרב לבקשה.

יש לציין כי לשכת העיתונות הממשלתית נמצאת כיום באחריות של משרד ראש הממשלה, ובכוונתה של שרה ההסברה הוא לשלול את תעודות העיתונאי מכתבים זרים שלטענתה מכפישים את ישראל בעולם. שלילת תעודת העיתונאי נחשב למעשה חריג ועשוי לפגוע בהסברה הישראלית בעולם והוא נעשה רק במצבים חריגים ביותר. ראש הממשלה בשלב זה מסרב בתוקף למהלך.

כזכור, גלית דיסטל אטבריאן ביקשה בימים האחרונים למנות את הדס מימון, עובדת משרד התפוצות המקורבת אליה, לתפקיד סמנכ"לית משרדה, כאשר לפי תחקיר שמערך עקפה השרה את הכללים ופנתה ישירות לנציבות על הראש של המנכ"לית במטרה שהמינוי יאושר. כתב רשת ב' מיכאל שמש חשף את העדויות מהמתרחש במשרד ההסברה של השרה, הכוללים צרחות, השפלות ופיטורין. לטענת אחד הגורמים שנחשף למתרחש, דיסטל נוהגת להגיד לעובדים שהם אשמים בכישלונותיה." אתם מכשילים אותי, בגללכם אני נראית בדיחה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה