בארץ

מיכאלי מתקוממת: "רגילה לשקר ולהפיל כישלונות על אחרים"

יו"ר מפלגת העבודה לא מוחלת על עלבונה ומגיבה לטענות הקשות של שרת התחבורה ויורשתה בתפקיד לפיהן הסיבות לעיכוב הבנייה בכביש עוקף חווארה נעוצות בממשלה שבה הייתה חברה מיכאלי: "משרד התחבורה בראשותי מעולם לא עצר את כביש עוקף חווארה"
דוד זולדן |  4
מירב מיכאלי (צילום פלאש 90)
יו"ר מפלגת העבודה ושרת התחבורה לשעבר, מרב מיכאלי, מתייחסת לטענות שרת התחבורה ויורשתה בתפקיד, מירי רגב, שתולות את הסיבות לעיכוב הבנייה בכביש עוקף חווארה בגלל שהממשלה הקודמת, בה השרה מיכאלי הייתה חברה, הפסיקה את העבודות: "מירי רגב רגילה לשקר ולהפיל את הכישלונות שלה על אחרים" הגיבה בזעם מיכאלי בחשבון הטוויטר שלה והדגישה: "אז בשביל הסדר הטוב רק אומר בבירור – אמנם לא השקעתי תקציבים חדשים ביהודה ושומרון. אבל משרד התחבורה בראשותי מעולם לא עצר את כביש עוקף חווארה".
בפתח ישיבת הממשלה היום התייחסה שרת התחבורה לבניית כביש עוקף חווארה שנועד למנוע פיגועים אחרי הפיגוע הקטלני שאירע בסוף השבוע. רגב האשימה כי הממשלה הקודמת היא זו שעיכבה את הבנייה ואמרה. "התוכנית שאני התחלתי בעוקף בחווארה לפני שנתיים נעצרה על ידי הממשלה הקודמת. לכן מהרגע שנכנסנו לתפקיד, שמנו גז על העניין הזה".
"אני מקווה שבחודשים הקרובים מאד יהיו לנו גם בשורות לגבי עוקף חווארה. לא רק בחווארה אלא בכלל בכל העוקפים ביהודה ושומרון, כדי לאפשר גם את מרקם החיים וגם לאפשר את הבטיחות לתושבי יהודה ושומרון". חתמה השרה רגב.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מטורללת
    א 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שעשית שהיית שרת התחבורה זה לשחק בטאקטוק
    סגור
  • מטורללות (ל"ת)
    נא דייק בניסוח 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עכשיו גם מיכאלי נושאת דם על ידיה כמו סבא שלך משפחת הערפדים
    סגור
  • בויבוי? בבון מצוי (ל"ת)
    הא הא 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור