בארץ

מרגש: גייסו 100 אלף שקלים והקימו קייטנה לזכר הלוחם שנפל

תשע שנים לאחר שנפל סמל ברקאי שור ב"צוק איתן", סניף בני עקיבא אותו הוביל גייס כ-100 אלף שקל והובילו קייטנת נוער תחת שמו לנוער עם צרכים מיוחדים. לאחרונה הם אף ביקרו בבית הנשיא
מערכת ice |  1
קייטנת ברקאי בבית הנשיא (צילום דובר בני עקיבא)
רגע מרגש בבני עקיבא: תשע שנים לאחר שנפל סמל ברקאי שור ב"צוק איתן", סניף בני עקיבא אותו הוביל גייס כ-100 אלף שקל והובילו קייטנת נוער תחת שמו לנוער עם צרכים מיוחדים.
סמל שור היה בין הדמויות הבולטות בסניף בני עקיבא ירושלים מרכז. כחלק מפעילותו הוא אחראי להתנדבויות של הסניף ולמטרה זו הוא רתם את חבריו למעשי חסד רבים. ברקאי התגייס לתפקיד לוחם בחטיבת כפיר ולקח חלק במבצע "צוק איתן" לפני תשע שנים. ברקאי נפל לצד ארבעה מחבריו בעת קרב עם מחבלים שחצו את הגבול במנהרה ותקפו את עמדת השמירה שלהם באזור נחל עוז.
חברי הסניף של ברקאי החליטו להוציא לפועל פעילות לזכרו: "קייטנת ברקאי". במשך חודשים ארוכים גייסו חברי הסניף קרוב ל-100,000 שקלים, כאשר כל פעילות שהייתה בסניף במשך השנה – הרווחים ממנה יועדו באופן אוטומטי לקייטנה. כמו כן, הם פתחו גיוס המונים והצליחו לרתום חברים, משפחה ועוד. הם יצאו מעת לעת לשטח ועשו התרמות ציבוריות ועוד ועוד אנשים נרתמו לסייע.
בתחילת השבוע שעבר יצאה לדרך "קייטנת ברקאי" ולקחו בה חלק 25 בני נוער ובוגרים עם צרכים מיוחדים בגילאי 16 עד 30 שהגיעו למעלה אדומים לקייטנה בת חמישה ימים שכללה לינה. יחד איתם הובילו את הקייטנה כ-60 חברי חבריא ב' של הסניף מכיתות ט' עד י"ב - מדריכים, חברי צוותי נחשון וארגון ועוד. כל משתתף לווה באופן צמוד ואישי ע"י 2 חניכי הסניף במשך כל ימי הקייטנה.
הקייטנה כללה שלל פעילויות - סרט בסינמה סיטי, חווית מים בהוד השרון, ביקור בעין  יעל, אקווריום בירושלים, ופעילויות גם במתחם הקייטנה - סדנת אומנות, זומבה ועוד. ביום חמישי בצוהרים הקייטנה גם הגיעה למפגש עם נשיא המדינה במשכנו בירושלים.
מזכ"ל בני עקיבא יגאל קליין מסר: "כשמדברים בזלזול על דור המסכים – כנראה שלא באמת מכירים את הנוער הנפלא של הארץ הזאת. הבחירה של החניכים לפעול ללא הפסקה במשך חודשים כדי להעניק למען האחר והבחירה שלהם שהחופש הגדול שלהם יהיה חופש של חסד ונתינה היא ההוכחה הטובה ביותר שהכוח שלנו יונק מבני הנוער שצומחים כאן ומיישמים בשטח את הערכים שהם סופגים בסניף ירושלים מרכז במהלך השנה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תודה ‏אל הכתבה
    יעקב 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מלא תודות ‏ ‏לחונכים של בני עקיבא.. ‏אין דברים כאלה ‏פעמיים בשנה משמחים את הילדים האלה .. הגיע הזמן שגם המדינה תתרום
    סגור