בארץ

השר שיקלי האשים את אהוד ברק במחאת הדרוזים וחטף אש

השר לשוויון חברתי טען בציוץ בטוויטר כי ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר עומד מאחורי הפגנות הדרוזים ביומיים האחרונים וזכה לתגובה קשה מצד מנהיגי העדה הדרוזית שאף איימו לתבוע אותו אם לא יפרסמו
מערכת ice | 
עמיחי שיקלי (צילום פלאש90)

מחאת הדרוזים ביומיים האחרונים בצפון רמת הגולן הגיעה עד לשולחן הממשלה, לאחר שאמש התבטא השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כי הנחה את המשטרה לפעול ביד קשה נגד המתפרעים הדרוזים, גם השר לשוויון חברתי עמיחי שקלי התבטא נגד המחאות של בני העדה הדרוזית ואף האשים בהם את ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק.

"מה משותף לאמיל אסעד ואמיר חניפס?" כתב שיקלי בעמוד הטוויטר שלו והמשיך: "ניחשתם נכון, אהוד ברק, שחניפס ואסעד משמשים כמריונטות שלו במטרה להסית את כלל העדה להצטרף למחאה בכל מיני אמתלות מצוצות מאצבע כמו טורבינות בגולן".
 


"אהוד ברק לא מסתפק בחרחור מלחמת אחים בין היהודים הוא גם מבקש לחרב את יחסנו עם הדרוזים, אדם נאלח שצריך לעמוד לדין על ניסיון המרדה, מברך את השייח מאופק טריף שפעל היום יחד עם ראש הממשלה נתניהו לסכל את המזימה, מודה לחבריי בוועדה שחשפו אותי למידעים חשובים- לא תפרידו בינינו".

אמיל אסעד ענה לשר וטען כי יתבע אותו אם לא ימחק את את הציוץ: "הציוץ פוגע ומעלה טענות כוזבות, כל מטרתו  פגיעה בשמי הטוב" אמר אסעד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה