בארץ

ח"כ ניסים ואטורי חושף: "נערכים לקראת מבצע נרחב בג'נין"

לחץ במערכת הפוליטית למבצע נרחב בג'נין. ח"כ ניסים ואטורי, חבר וועדת חוץ וביטחון שכבר התריע על מבצע מגן וחץ בעזה: "בכל מקום שיש מחבלים - נחסל אותם". השר סמוטריץ': "הגיעה העת להכניס כוחות אוויר ושריון"
דוד זולדן |  2
ניסים ואטורי (צילום פייסבוק)
ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד שכבר חזה את המבצע האחרון של צה"ל בעזה אומר דברים שכדאי לשים אליהם לב. במהלך ראיון לאולפן ynet אמר ואטורי בהתייחסו למבצע שהסתבך בג'נין: "אנחנו לקראת מבצע בג'נין, יש חשיבה על זה. בכל מקום שיש מחבלים - נתפוס ונחסל אותם".
עוד הוסיף ואטורי וציין כי: "אנחנו לקראת מבצע שכזה - זאת עדיפות עליונה. אנחנו רואים מקומות שהטרור לא מסתיים שם ומתגבר, היו תקופות שהיו פעולות קטנות לעיתים, אבל לא נכנסו לפעולה מאסיבית. יש לזה משמעויות נוספות כשאנחנו רואים שהטרור מתגבר, והגיעה העת להיכנס ולעשות פעולת עומק בתוך השטח".
בפעולה של כוחות הביטחון הבוקר בג'נין ובסביבתה נעצרו שני חשודים בטרור, לאחר שכוח מג"ב, יחד עם סיירת צנחנים, נכנס לפנות בוקר לבורקין שבסמוך לג'נין, וכן במחנה הפליטים עצמו. מטענים הונחו בצירים שמהם יצאו הכוחות ואחרים הושלכו לעברם - ורכב מסוג "פנתר" נפגע מאחד מהם, שהתפוצץ מתחתיו. הכוחות פועלים לחלץ את הרכבים שנפגעו תחת אש, ולפי הפלסטינים, שניים מהם הושבתו. האירוע, שנמשך כבר שעות ארוכות, מתרחש ברקע ניסיון ההתמודדות של צה"ל עם "טרור המטענים" שמתפתח באזור במגוון דרכים.
במקביל לפעילות, פרסמו הפלסטינים תיעוד של מסוק צה"ל ששיגר נורים, שנועדו להטעות טילי קרקע-אוויר. כדי להרחיק מחבלים מהאזור ולסייע בחילוץ הכוחות והרכבים הצבאיים מסוקי קרב תקפו באופן חריג באיו"ש, תקיפה שלא נראתה זה שנים. מסוקי אפא'צי שיגרו חימושים לשטחים פתוחים בסמוך למוקד הקרב בג'נין.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וטורי חוץ מפרסום, מה רצית להשיג באמירה הזו ? (ל"ת)
    חייל לוחם ומפקד 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין שכל אין דאגות
    מוטי 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ח"כ וטורי קשקשן עלוב, עוכר ישראל פוגע בביטחון המדינה בפטפוטים המיותרים שלו.
    סגור