בארץ

בקואליציה קוראים למבצע נרחב בג'נין: "להכניס כוחות אוויר ושריון"

לחץ במערכת הפוליטית למבצע נרחב בג'נין. ח"כ ניסים ואטורי, חבר וועדת חוץ וביטחון: "בכל מקום שיש מחבלים - נחסל אותם". השר סמוטריץ': "הגיעה העת להכניס כוחות אוויר ושריון לשמור על חיי לוחמינו"
דוד זולדן | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, אורן בן חקון, יונתן זינדל, shutterstock)
ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד אמר היום בריאיון לאולפן ynet בתגובה למבצע שהסתבך בג'נין: "אנחנו לקראת מבצע בג'נין, יש חשיבה על זה. בכל מקום שיש מחבלים - נתפוס ונחסל אותם". ואטורי, החבר בוועדת חוץ וביטחון, חשף בחודש שעבר את הכוונה לצאת למבצע בעזה ימים ספורים לפני תחילתו של מבצע "מגן וחץ".
עוד הוסיף ואטורי כי: "אנחנו לקראת מבצע שכזה - זאת עדיפות עליונה. אנחנו רואים מקומות שהטרור לא מסתיים שם ומתגבר, היו תקופות שהיו פעולות קטנות לעיתים, אבל לא נכנסו לפעולה מאסיבית. יש לזה משמעויות נוספות כשאנחנו רואים שהטרור מתגבר, והגיעה העת להיכנס ולעשות פעולת עומק בתוך השטח".
גם חבר הקבינט המדיני-ביטחוני, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', קורא למבצע נרחב: "הגיעה העת להחליף את פעילות הפינצטה במבצע רחב. מחזק את ידי לוחמינו שפועלים בשעה זו בג'נין תחת אש כבדה ומתפלל לשלומם והצלחתם. הגיע העת להחליף את פעילות הפינצטה במבצע רחב למיגור קיני הטרור בצפון השומרון ולהשבת ההרתעה והביטחון באזור. הגיעה העת להכניס כוחות אוויר ושריון ולשמור על חיי לוחמינו. אדרוש כינוס דחוף של הקבינט בעניין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה