בארץ

בליכוד זועמים על חברי הסיעה ששיתפו פעולה עם האופוזיציה

בליכוד עדיין מלקקים את הפצעים מליל אמש ומטילים את האשמה על מורדים שמתחשבנים עם נתניהו: "התוצאה אתמול היא תוצאה של קבוצה שהחליטה שהיא עושה סוג של התחשבנות אישית עם ראש הממשלה ושר המשפטים"

דוד זולדן | 
איתמר בן גביר, בצלאל סמוטריץ', יריב לוין, קארין אלהרר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, דוד כהן, אבשלום ששוני, תומר נויברג, pexels)
ח״כ חנוך מילביצקי (הליכוד) מתפוצץ על חברי מפלגתו שהצביעו אמש מאחורי הפרגוד לנציגת יש עתיד קארין אלהרר: ״ישנה קבוצה של 5 חברי כנסת מהליכוד שאתמול החליטו 'לתקוע' לראש הממשלה ושר המשפטים בגלל כל מיני עניינים אישיים. אין שום קשר לאידיאולוגיה. יש להביא את החקיקה של הרפורמה לעין הציבור, ואז כל ציבור הימין ידע מי מצביע ואיך״.
כאמור גם ראש האופוזיציה יאיר לפיד, התייחס היום בכנס ״עבודת הממשלה״, באוניברסיטת רייכמן בהרצליה לסערה הפוליטית שמטלטלת את הכנסת מאמש אחרי ניצחונה של האופוזיציה ובחירתה של קארין אלהרר לוועדה לבחירת שופטים בזכות הצבעתם של חברי אופוזיציה. לפיד פתח ואמר: "מה שראינו אתמול בהצבעה בכנסת, זו תחילתה של ברית ישראלית חדשה. מתוך הכאוס והמהומה והשקרים, נוצרה ברית שלא עוסקת כבר בימין, שמאל ומרכז, אלא בניסיון לשמור על מדינת ישראל".
יו"ר האופוזיציה ציין עוד כי: "חברי הכנסת מהקואליציה שנכנסו מאחורי הפרגוד והצביעו בעד חברת הכנסת קארין אלהרר, לא עברו מפלגה, לא קיבלו שום הבטחה, הם עשו את זה כי הם אנשים הגונים ולא מוכנים יותר להיות חלק ממנגנון ההרס של החברה הישראלית".
חבר הכנסת חנוך מילביצקי (הליכוד) שוחח על כך עם ניסים משעל וגיא פלג ב־103fm, ותקף בחמת זעם: "הקואליציה צריכה להתכנס וצריכה להחליט במה החוקים של הרפורמה הם רוצים לקדם מתוך הבנה שלא ניתן להגיע להסכמות עם האופוזיציה, אז הולכים על מקרה חד צדדי".
על הדרמה סביב גוטליב אמר: "התבקשנו כל הקואליציה להצביע נגד כל המועמדים כדי להביא למצב שיש בחירות נוספות". על המרד של חברים בקואליציה אמר כי: "להערכתי, התוצאה אתמול היא תוצאה של קבוצה שהחליטה שהיא עושה סוג של התחשבנות אישית עם ראש הממשלה ושר המשפטים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה