בארץ

ישראל כץ ספג יריקות בטקס בתל אביב: "מפגיני החושך"

שר האנרגיה עבר חוויה לא פשוטה במהלך טקס לציון 100 שנה להדלקת החשמל הראשונה בישראל, כאשר המפגינים עשו כל דבר אפשרי על מנת לשבש את נאומו ולבסוף אף ירקו עליו, בזמן שחזר למכוניתו
מערכת ice |  3
ישראל כץ (צילום אתר הכנסת)
העימותים בין חברי הקואליציה לבין המפגינים כנגד הרפורמה המשפטית ממשיכים והפעם הגיע תורו של שר האנרגיה ישראל כץ. אמש (ראשון) התקיים בכיכר מגן דוד בתל אביב טקס מיוחד לציון 100 שנה להדלקת החשמל הראשונה בעיר, במעמד השר כץ, ראש עיר רון חולדאי ומנכ"ל חברת חשמל מאיר שפיגלר, במה שהיה אמור להיות אירוע חגיגי, שכלל שחזור של הדלקת פנסי הרחוב הראשונה בארצנו, באדיבות חברת חשמל, אבל כל תשומת הלב התרכזה בכץ והמפגינים.
שר האנרגיה ספג קריאות "בושה", "עוזרו של פוטין", "שמן" ו"חזיר", כאשר לאורך כל נאומו המפגינים שרקו במטרה לא לתת לו לדבר. על השלטים שהונפו נכתב "באנו חושך לגרש! הכץ לממשלת חורבן הבית! נאמני הדיקטטורה לדין!". המפגינים אף ליוו את כץ למכוניתו וירקו על הז'קט שלו.
השר התייחס לכל החוויה בחשבון הטוויטר שלו וצייץ: "השתתפתי הערב בטקס הדלקת האור במלאת 100 שנים להדלקת החשמל הראשונה בת״א. ממול ניצבו מפגיני החושך שצווחו וגידפו ומסתבר שבסוף גם ירקו. לא אירתע מאלימות המתחזה לדמוקרטיה. אמשיך לבנות את המדינה עפ״י דרכי וחזוני".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם היו יורקים על הלפידיוט, איזה היסטריה היתה
    גל 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל כידוע יש כאלה שמותר להם להיות אלימים, שונאים, משחיתים ויש כאלה שכל מעשה שלהם זה הרס הדמוקרטיה, אבל לא לעולם חוסן זה בסוף יימאס.
    סגור
  • 1.
    אשכנזי זקן, מה יש לו בחיים? זמבורה (ל"ת)
    דני 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ואתה סתם גזען מגעיל
    Israeli 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איכס .
    סגור