בארץ

מחלף ע"ש בנציון נתניהו קיבל שם חדש: "אבי הדיקטטור"

פעילי המחאה כנגד הרפורמה המשפטית ערכו לפנות בוקר טקס לשינוי שמו של המחלף ע״ש בנציון נתניהו בכביש 50 בצפון ירושלים - ל״מחלף אבי הדיקטטור״
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יוצאי יחידת המצבעים המיוחדים, המתנגדים לרפורמה המשפטית ולממשלה הנוכחית ככלל, ביצעו הבוקר (רביעי) אקט מחאה יצירתי במיוחד, כאשר ערכו טקס לשינוי שמו של המחלף ע״ש בנציון נתניהו (אביו המנוח של ראש הממשלה) בכביש 50 בצפון ירושלים - ל״מחלף אבי הדיקטטור״. על השלט, מתחת לשם החדש נכתב: "אביו של רודן כושל ומושחת שהפך מוחרם בארץ ובעולם".
 
העיתונאי בן כספית פרגן לאקט בחשבון הטוויטר שלו: "יוצאי המ״מ (המבצעים המיוחדים) יושבים על המשבצת של קבוצת המחאה המיליטנטית ויצירתית ביותר: הם ערכו לפנות בוקר טקס לשינוי שמו של המחלף ע״ש בנציון נתניהו בכביש 50 בצפון ירושלים - ל'מחלף אבי הדיקטטור'. 'תתעורר עכשיו וגנוז את ההפיכה המשטרית והפסק מיידית את ההתקפות על בג״צ ושומרי הסף, כי את ההיסטוריה לא תצליח לשקר'".
כזכור, זאת לא הפעם הראשונה שפעילי המחאה מערבים את אביו של נתניהו באקטים שלהם. בחודש ינואר, הונח מכתב על קברו של בנציון נתניהו ובו נכתב בין היתר: “בנך נראה דמנטי וחלש, אינו זוכר את ההבדל בין שלטון העם לעריצות הרוב. בחולשתו הוא מאפשר לחבורה של גזענים, פשיסטים, הומופובים ועבריינים סדרתיים לגרור את המדינה לדיקטטורה מבודדת במקרה הגרוע”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה