בארץ

אסון בדרום: ילד בן 4 נחנק מענב, מצבו אנוש

יום קשה עובר על העיר באר שבע. אחרי אירוע דליפת גז, בשעות הערב דווח על ילד בן 4 שנחנק מענב. מאז שנת 2018 מתו 20 ילדים כתוצאה מחנק ממזון
מערכת ice | 
אמבולנס-אילוסטרציה (צילום פלאש 90)
העיר באר שבע נמצאת היום במוקד של מספר אירועים קשים. אחרי שבשעות אחרי הצוהריים התרחש אירוע דליפת גז ברחוב קק"ל, בו אדם נהרג ועוד תשעה נפצעו, בשעות הערב דווח על אסון נוסף: ילד בן 4 נחנק מענב ומצבו מוגדר כאנוש. 
על פי נתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, מאז שנת 2018 מתו 20 ילדים כתוצאה מחנק ממזון. 90% מהם מתחת לגיל 4. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, מסרה: "הרגלי אכילה בטוחה קריטיים לילדים צעירים בכל מקום בו הם אוכלים, וכפי שראינו היום, גם במהלך קניות בסופר".
היא המשיכה: "אני קוראת להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה - מאכלים עגולים כמו ענבים, עגבניות שרי ונקניקיות חותכים לאורך לפני הגשתם, ומרחיקים אותם מהישג ידם של ילדים כשהם שלמים. מוודאים שהילדים אוכלים תמיד בישיבה וללא פעילות אחרת במקביל".
לפני פחות משנה חתיכת נקניקייה נתקעה בגרונו של ילד בן 6 משיכון ויז’ניץ בבני ברק וחנקה אותו. הוא נמצא ללא דופק או נשימה סמוך לבית כנסת ברחוב גבעת פנחס בעיר ופונה לבית החולים כשמצבו קשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה