בארץ

שלטי שנאה נגד להט"בים ברמת גן - ראש העיר מתכנן נקמה קרה

שכן שבדירה מעליו נתלה דגל גאווה, תלה בתגובה שלט מתריס נגד להט"בים. ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן פרסם את השלט בדף הפייסבוק שלו והודיע: "מי שהעז לעשות דבר בזוי כזה, לא דמיין לרגע מה תהיה תגובת העיריה"
מערכת ice |  9
השלט שנתלה ברמת גן (צילום מתוך פייסבוק)
שלט שנאה מתריס נגד להט"בים שנתלה על מרפסת ברמת גן עורר את זעמו של ראש העירייה כרמל שאמה הכהן, שהחליט כי הוא "נוקם" בשכנים שתלו והופך את הרחוב שלהם ל"מלא אור".
השלט נתלה בקומה השנייה של בניין ברחוב המתמיד בעיר, בתגובה על דגל הגאווה שתלו השכנים בקומה השלישית ובו נכתב: "משפחה היא לא משפכה, השנה אין כאן דגל כי דגלי מושפל ומחולל קשות בידיים טמאות".

שאמה הכהן פרסם את תמונת השלט בדף הפייסבוק שלו וכתב: "שלט שנאה מתריס כלפי שכנים להט"בים המשווה אותם למי ביוב וטומאה נתלה במהלך החג ברחוב המתמיד בעיר. כל חטאם שהם נולדו לאהוב בדרכם זכות טבעית בכל חברה מתוקנת ורחמנא לצלן הם גם העזו לתלות דגל גאווה.
"לא יודע מה עבר בראש או מה חשב לעצמו מי שהעז לעשות דבר בזוי כזה בעיר שלנו אבל בטוח הוא לא דמיין לרגע מה תהיה תגובת העיריה. מחר בבוקר נגיע לרחוב ונדאג שמי שניסה לחלל את העיר שלנו עם חושך אנושי יענה בהרבה אור שיאיר ויבהיר מי ומה רצויים בעירנו ומי מתאימים יותר לטהרן מלר"ג 2023.
"ר"ג עיר של כולם לא אתן לעולם לאף אחד לפגוע בשום אדם שחי בעיר שלנו על רקע גזעני, מגדרי, דתי או מיני".
היום (חמישי) פרסם ראש העירייה פוסט נוסף בפייסבוק ובו כתב: "הפוסט עשה את שלו! שלטי השנאה כנגד להט"בים בכלל והמשפחה הלהט"בית השכנה בפרט שהשוו אותם למי ביוב והגדירו אותם כטומאה סולקו מהמרפסת ע"י התולה בעצמו.
"בד"כ מודה ועוזב ירוחם אך לא כשזה חוזר על עצמו. בפעם הקודמת שזה קרה הבלגנו לאחר שהוסר. הפעם לא נבליג. סיירתי הבוקר במקום וההחלטה היא להוסיף למרחב הציבורי ספסלים, עמודי תמרור ודגלול בצבעי הגאווה בכדי להעביר מסר ברור שמי שינסה להדיר ולדחוק אותם ישיג את ההיפך ובמכפלות.
"המשפחה המותקפת גרה בקומה השלישית והדגל שתלתה ועצם קיומה היו הטריגר שהביא את השכן לתלות את שלטי השנאה ותבורך המשפחה בקומה הראשונה שהוסיפה אתמול דגל גאווה לצד דגל המדינה כאות תמיכה והזדהות. ר"ג היא עיר של כולם בה לכל אחד יש מקום כל עוד הוא אינו נכנס לחיים, לצלחת, למיטה או לאמונה של האחר".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    סליחה!! אמורה כאן להיות סימטריה !!
    עינת 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידיעתך, מר כרמל שאמה !!
    סגור
  • 7.
    ראש עיר ת ו ת ח
    דנה 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באתי מהפריפריה לר"ג והעיר הזו בהנהגת שאמה היא הדבר הכי טוב שקרה בגוש דן בשנים האחרונות, שלום וביי לכל יצורי המקלדת המזעזעים, רמת גן לירבלית ומהממת הרחק מהחושך שלכם. כל הכבוד לשאמה!!!!!!!!!!
    סגור
  • 6.
    מבזבז את זמנו ואת כספי התושבים על פילוג בדיוק כמו ביבי
    עמית רומם 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שאמה הביתה גורם נזק בלתי הפיך לעיר מבחינה חברתית משחק אותה תל אביב אף אחד לא רוצה עסקים מתחת לבית 24 שעות עובדים זאת עיר שלווה רגועה בלי מתחים בין המגזרים עד שהגעת יאללה תתפנה
    סגור
  • 5.
    כרמל הפתיע אותי בגדול!
    יהושע בן נון 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כרמל הפתיע אותי בגדול! כל הכבוד. תמשיך בדרכך הנאורה.
    סגור
  • 4.
    כדאי לצבוע בצבעי פלסטין- יותר מכובד (ל"ת)
    אנריקו 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    כולם שם השתגעו. עיר הזויה (ל"ת)
    חמוריקו 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    שעון החול אוזל ושמה הכהן יעוף מהתפקיד
    בני 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איש איום ששם גדרות במעבר לבני ברק בתקופת הקורונה מדבר כעת על אהבה ואור סתם צבוע עלוב הבחירות בפתח ושמה יעוף הבייתה לאשתו וילדיו שינהל אותם ולא אותנו
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לכרמל שאמה!!!! (ל"ת)
    רמת גנית 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • לא בוחרים בכרמל שאמה
    כרמל סתם פופוליסט 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כאמל צריך ללכת הבייתה. הרס את העיר רמת גן. העירייה בחובות וגירעונות… בנוסף הייתה הפגנה של תושבים שגרמו לשכן להסיר את השלט. על דבר כרמל קופץ בראש כמו חמור…
    סגור