בארץ

הלווייתו של יהונתן גפן הפכה לפוליטית? זה המסר של בתו שירה

בתו של יהונתן גפן ספדה לו בעת הלווייתו בנהלל ועלתה לומר את דבריה עם חולצה שחורה שעליה נכתב "אין דמוקרטיה עם כיבוש", ייתכן שכאות הזדהות עם דעותיו הפוליטיות של המנוח
מערכת ice |  5
יהונתן גפן (צילום מסך חדשות 13)
בשעה זו מתקיימת הלווייתו של יהונתן גפן. עד כה עלו לספוד אחיותיו, חברתו לכיתה, חברו יאיר לפיד, בתו נטאשה וכעת גם בתו הבוגרת שירה גפן. גפן עלתה לספוד לאביה עם חולצה שחורה ועליה כתוב "אין דמוקרטיה עם כיבוש" וכך במידה הפכה את ההלוויה לפוליטית. כידוע, גפן הזדהה עם השמאל במפה הפוליטית.
רבים הגיעו לחלוק לגפן כבוד אחרון, בהם כאמור לפיד ורעייתו, בנו אביב, ריקי גל, דניאל סולומון, ששי גז, קובי מידן ונוספים. דייוויד ברוזה אף שר את השיר "אם יבוא המוות" בהתאם לבקשתו של גפן, ובאופן מפתיע אביב הקריא קדיש מעל קבר אביו. בעת זו הוא שר עם אחותו שירה מעל קברו, לאחר שספד לו בקצרה ואמר כי הוא היה האהבה הכי עצומה שלו והוסיף "התגעגעתי אליך מרגע שנולדתי". לאחר מכן שר עם אחותו שירה שני שירים, בהם "לילה טוב".
אחיותיו של גפן ספדו לו ואחת מהן אמרה: "היינו ארבעה, נותרו שתיים". גפן נפטר  השבוע בגיל 76 לאחר מחלה קצרה והותיר אחריו שלושה ילדים וגם נכדים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    דווקא אביב גפן בסדר
    יורם 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אביב גפן ניסה בשנים אחרונות כל כך לאחד ולהגיד דברים סלחניים כלפי הציבור החרדי והימני. הם לא אשמים שיש להם כזו אחות קיצונית ואסור להכליל. צריך לכבד כל נפטר ולוויה.
    סגור
  • 4.
    עוד סמולני זקן. הם נכחדים בקצב (ל"ת)
    סבסב 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    סוף סוף אומרים את האמת
    אוכל חצץ 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "אין דמוקרטיה עם כיבוש" של המדינה היהודית שבתחום הקו הירוק על ידי הפלסטינים שבתחום הקו הירוק. שאפו, איזה אישה חכמה ומיוחד אמיצה, את האמת כל האמת ורק האמת ישר לפרצוף.
    סגור
  • 2.
    הכיבוש
    המעורר 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוקי ישראל הנחיל לעם ישראל את ארץ ישראל לקיים את תורת ישראל ולפי הטפשות שלכם גם נהלל היא כיבוש ודיי עם השקרים כל האלילים שלכם כרות יכרתון בקרוב הגאולה השלימה שתשים את כל השקרים שלכם בזבל
    סגור
  • 1.
    תיקון טעות של הכתבה
    רוני 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיקון טעות, אביב גפן שר עם שתי אחיותיו שירה ונטשה....
    סגור