בארץ

חשד לרצח במשפחה בדרום - האח התוודה: "שחטתי אותה"

רצח נוסף של אישה במדינת ישראל. מותה של צעירה מיישוב הבדואי כסייפה נקבע הבוקר בערד. היא הובאה במצב אנוש לתחנה של מד"א על ידי אחיה הבוגר. האח התוודה במקום בפני החובשים: "שחטתי אותה"
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חשד לרצח של אישה נוספת בארץ: הלילה צעירה בת 26 מהיישוב הבדואי כסייפה הובאה לתחנה של מד"א בעיר ערד. החובשים נאלצו לקבוע את מותה במקום. אחיה של הצעירה (28) היה זה שהביא אותה לתחנה וגם התוודה כנראה על כך שביצע את המעשה.
האירוע החל להתגלגל כחצי שעה לאחר חצות. אחיה של הצעירה הביא אותה לתחנה ועליה פציעות חמורות, בהן גרון משוסף. על פי דיווחים ראשוניים הוא התוודה בפני החובשים: "שחטתי אותה". המשטרה נקראה למקום, עצרה אותו והחלה לחקור את זירת האירוע, כך על פי ynet.
מדובר ברצח שמתווסף למספר גבוה ממילא של נשים מתחילת השנה. עד כה נרצחו עשר נשים ברחבי הארץ - מחצית מהממוצע השנתי. כזכור, בשבוע שעבר אישה בשנות ה-70 לחייה נמצאה מתה בדירתה ברחובות. בעלה, בשנות ה-80 לחייו, נעצר בחשד לביצוע הרצח. ימים לפני כן ובאותה עיר נרצחה אישה בשנות ה-20 לחייה, וגם במקרה זה נעצר בן הזוג בחשד שדקר ורצח אותה.
זמן קצר לפני שלושת המקרים הנ"ל נרצחה דריה לייטל, אם לשלושה, על ידי בעלה, כמו גם ביאן עבאס על ידי ירי תועה, בתל־אביב נרצחה ורה פלצינטה, גם על לכאורה בידי בן זוגה.
כזכור, טרם יצאה הכנסת לפגרת חגים קצרה, נפל במליאה חוק האזוק האלקטרוני, בעידודו של השר לביטחון לאומי בן גביר. לכאורה השר עתיד להביא במושב הבא חוק מתוקן ויעיל יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה