בארץ

מו"מ בכאילו? מירי רגב: נמשיך בחקיקה אחרי יום העצמאות

שרת התחבורה אמרה העיתון פנים ליכודי כי ימשיכו בחקיקה אם לא יגיעו להסכמות רחבות עם האופוזיציה. בעניין ההפגנות הוסיפה כי יש "יחס פריווילגי" כלפי "האנרכיסטים מהשמאל"
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
למרות הצהרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שבוע שעבר ושיחות המו"מ בבית הנשיא, שרת התחבורה מירי רגב אמרה היום לעיתון הפנים ליכודי "מלוכדים News" כי אם לא יגיעו להסכמות רחבות עם האופוזיציה, הממשלה תמשיך בחקיקת הרפורמה המשפטית אחרי יום העצמאות.
"אם לא יבואו איתנו להסכמות, נחזור למתווה שאושר בקריאה ראשונה ואותו נעביר בקריאה שניה ושלישית. הרפורמה רק הושהתה, ויש תאריך מאוד ברור למושב הבא. מיד אחרי יום העצמאות נמשיך בחקיקה", הדגישה רגב.
עוד הוסיפה רגב: "לדעתי היה צריך להמשיך לפחות עם הצעת החוק של הרכב הוועדה לבחירת שופטים ולהביא את זה להצבעה לפני סוף המושב. גם אני חשבתי שצריך ללכת על המתווה הראשוני של רוטמן ולוין שהוצג בסיעה".
בהתייחסה למחאה ולמפגינים נגד המהפכה המשפטית, השרה רגב טענה כי "יש כאן יחס פריווילגי לאותם אנרכיסטים מהשמאל". לדבריה, "היה צריך למנוע את חסימת הכבישים, את ההסתה ולהתנהל בצורה ונוקשה מול אותם בריונים, בדיוק כמו שהמשטרה פועלת מול מפגינים אחרים פורעי חוק. היחס המועדף שקיבלו המפגינים והסרבנים מוכיח את הצורך ברפורמה המשפטית". עוד הוסיפה שרת התחבורה: "ננצח מלחמות גם בלעדי אלה שמאיימים בסרבנות".
על פיטורי שר הביטחון יואב גלנט אמרה רגב: "אני מעריכה את גלנט, שירתי איתו בצבא והוא תרם רבות לביטחון המדינה. אני בטוחה שהיו על גלנט לחצים גדולים, אך עם זאת אני חושבת שזו הייתה טעות לצאת למסיבת עיתונאים בזמן שראש הממשלה בביקור מדיני בבריטניה, לשר הביטחון יש את הפורום המתאים להביע את עמדתו בשיחות סגורות, קבינט ביטחוני וישיבות ממשלה".
במחנה הממלכתי התייחסו לדבריה של רגב: "מציעים למירי רגב לפרוק את האקדח שעל השולחן ולא לחבל במשא ומתן למען הסכמות רחבות בעם".
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הגיב גם הוא לדבריה של שרת התחבורה: "אני קורא לחברי לאופוזיציה שוב, מספיק לשחק בכאילו. ‏תפסיקו למכור אשליות ולנהל מו"מ בכאילו, כאשר ידוע לכולם שבסוף תהליך 'ההידברות' נתניהו כהרגלו יסית ויאשים את האופוזיציה ואת כל שאר העולם בכך שלא הגיעו להסכמות. יש לו תוכנית ברורה למסמס את המחאה ולהעביר את החקיקה, אל תתנו לזה יד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה