בארץ

נתניהו זועם: "להפסיק מיד את האנרכיה, לפעול מיד ובתקיפות"

המחאה נגד הממשלה מחריפה ויחד עמה מתרבים אירועי האלימות נגד נציגיה. מפגינת שמאל הכתה באמצעות דגל הלאום, את שר החקלאות, אבי דיכטר ורה"מ נחלץ להגנת השר ומשגר מסר מאיים למפגינים
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, נועם רבקין פנטון, תומר נויברג)
רה"מ נתניהו נחלץ להגנתו של השר אבי דיכטר לאחר שהותקף על ידי פעיל שמאל: "אני מגנה בכל תוקף את תקיפתו של השר אבי דיכטר בידי פעילת שמאל ודורש מראשי האופוזיציה להפסיק מייד את האנרכיה, האלימות וההסתה כלפי נבחרי ציבור. אני דורש מהמשטרה והפרקליטות לפעול מיד ובתקיפות נגד כל מי שמרים את ידו על נבחרי ציבור - לפני שיהיה מאוחר מדי".
מחאות השמאל נגד הרפורמה המשפטית לא עוצרות באדום. במהלך ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית שכונו: "יום השיבוש הלאומי" מפגינה הכתה את ראש השב"כ לשעבר, שר החקלאות, אבי דיכטר בראשו. האירוע התרחש כשהשר היה בדרכו לרכבו בעוד הוא מוקף מאבטחים וחטף חבטה בראשו מדגל ישראל שהטיחה בו מפגינה אבל המשיך בדרכו ונכנס לרכבו.
שר הכלכלה, ניר ברקת הזדרז לגנות את התקיפה וגונן על חברו לשורה: "אני מגנה בתוקף את האלימות שהופעלה כלפי חברי השר אבי דיכטר שהוכה בראשו עם דגל על ידי מפגין. אלימות היא הסכנה הגדולה ביותר לדמוקרטיה. אני קורא לראשי האופוזיציה לגנות את האלימות ולצאת נגד כל ביטוי של אלימות. המצב עלול להגיע לשפיכות דמים. מותר להפגין – אסור לנקוט בשום סוג של אלימות!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה