בארץ

מילואימניקים תלו שלט ענק: גלנט, דיכטר וברקת כשלושת הקופים

כוח של "מחאת המילואימניקים אחים לנשק" תלה באישון לילה שלט בגודל 20X30 על הרי ירושלים בכביש 1, המציג את שלושת השרים כלא רואה, לא שומע ולא פוצה פה: "אנו קוראים לשלושת חסרי עמוד השדרה לקחת אחריות על עתיד המדינה, לסיים את שתיקתם המביכה ולפעול לעצור את ההפיכה המשטרית שקורעת את העם"
מערכת ice |  1
השלט הענק בכביש 1 (צילום מחאת המילואימניקים אחים לנשק)
המחאה נגד המהפכה המשפטית מתרחבת: הנוסעים בכביש 1 הבוקר הופתעו לראות שלט ענק המציג את שר הביטחון יואב גלנט, שר החקלאות וראש השב"כ לשעבר אבי דיכטר, ושר הכלכלה ניר ברקת כ"שלושת הקופים" - לא רואה, לא שומע, ולא פוצה פה.
את השלט הענק בגודל של 600 מטר (20X30) תלו באישון לילה כוח של "מחאת המילואימניקים אחים לנשק". הוא נתלה על הרי ירושלים מערבית לצומת שורש, צופה לכביש 1. לדבריהם, עשו זאת במחאה על התעלמותם של השלושה מההפיכה המשטרית שבדרך והקרע בעם שהיא יוצרת.

ממחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר: "גלנט, דיכטר וברקת, שלישייה שכל חייה עסקה בביטחון, מסכנת את עתיד חיילינו מול ביה"ד בהאג ומאפשרת את קריעת העם לשניים בהתעלמות מוחלטת מעתיד המדינה. אנחנו קוראים לשלושת חסרי עמוד השדרה לקחת אחריות על עתיד המדינה, לסיים את שתיקתם המביכה ולפעול מיד כדי לעצור את ההפיכה המשטרית שקורעת את העם".
 
פעולת מחאה אחרת של אנשי מילואים בוצעה שלשום בקיסריה – דרך הים: כוח חוד של "מחאת החובלים ואחים לנשק" הגיע מהים, בקיאקים ובשחייה לביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה. לדברי לוחמי הים במיל׳ עשו זאת בקריאה לנתניהו להתערב ולדרוש ממנו לעצור את ההפיכה המשטרית. הם פונו על ידי כוח שיטור מקומי ומאבטחי רה״מ, בטענה של הפגנה לא חוקית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממשלה של מצורעים כהניסטיים משיחיים הזויים
    משהה 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחד עם חרדיים משטמתים זאת ממשלת הליכוד נתניהו . אז עם ממשלה מצורעת כזאת לא רוצים להיות . הגיע העת להיפרד מהמצורעים אשר יסוחטים את המדינה . שתי מדינות מדינה יהודית דמוקרטית חילונית ציונית . המדינה ליכוד הלכתית כהניסטיים משיחיים. אני מאמין שחצי מבוחרי הליכוד יבואו לחיות עם הצד הציוני חילוני
    סגור