בארץ

גנץ לנתניהו ואוחנה: "לסגור את הכנסת עד שהרוחות ירגעו"

נתניהו וגנץ שוחחו היום על הרפורמה המשפטית ובמהלכה רה"מ נתניהו אמר לגנץ: "דלתי פתוחה, בוא עכשיו". גנץ הציע לסגור את מליאת הכנסת ולא לפתוח אותה עד שהרוחות יירגעו
דוד זולדן | 
בני גנץ ובנימין נתניהו (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ שוחחו היום (רביעי) על הרפורמה המשפטית. נתניהו אמר לגנץ: "דלתי פתוחה, בוא עכשיו". גנץ ביקש בשיחה לסגור את מליאת הכנסת ולא לפתוח אותה עד שהרוחות יירגעו. 
גנץ הפעיל מכבש לחצים גם על יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה ובהצהרה שנשא היום אמר גנץ: "זוהי שעת חירום אמיתית. שוחחתי עם ראש הממשלה נתניהו ופניתי גם ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה - סיגרו עכשיו את מליאת הכנסת ואל תפתחו אותה עד שנרגיע את הרוחות".

גנץ הוסיף: "תעצרו הכול וניסע מכאן לבית הנשיא בירושלים, ונחליט שמדברים עכשיו. יש לנו הזדמנות לעצב את חייה החוקתיים של המדינה בהסכמה. אני יודע שהסיכויים להצליח בהידברות לא גבוהים, אני יודע שהחומות גבוהות והפערים גדולים – אבל ההיסטוריה לא תסלח למי שלא ינסה למנוע את מלחמת האחים. אין לנו מה להפסיד מלדבר – יש לנו הרבה מה להפסיד אם המצב ימשיך להידרדר".
גנץ הסביר: "לנו כמייצגי ציבור יש אחריות – היום אינו עוד יום שגרתי, הימים האלו אינם ימים רגילים ונדרשים מעשים לא רגילים. לעצור הכול – ולהתייצב הלילה בבית הנשיא. ואני קורא בעיקר לנתניהו: אל תהיה זה שמאפשר את החורבן. סגור את המליאה עכשיו, שלח את יריב לוין ושמחה רוטמן לבית הנשיא, וקרא להפסקת ההתססה והאלימות של שרים שמטרתם לשרוף את החברה הישראלית בדם, אש, ותמרות עשן. בשם בוני הארץ, בשם שורדי השואה, בשם הלוחמים שנפלו ונפצעו למען המולדת. בשם ההיסטוריה, ובעיקר, בשם העתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה