בארץ

מיקי לוי נגד בן גביר: "ממרר את חיי תושבי מזרח ירושלים"

בעוד שהשר לביטחון לאומי מצפה לגיבוי מהדרגים הכפופים אליו כדי להוציא לפועל משימות מבצעיות במזרח העיר, יש מי שסבור כי בן גביר הלך רחוק מדי
דוד זולדן |  1
מיקי לוי, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ניצב בדימוס, ח״כ מיקי לוי בפתח הדיון בוועדה על דו״ח מבקר המדינה על מזרח ירושלים תקף את השר לביטחון לאומי: ״השר בן גביר מתנהל במזרח ירושלים כמו פיל בחנות חרסינה, ממרר את חיי התושבים במזרח העיר באופן קולקטיבי ומלבה את האש במקום לנקוט בפעולות נקודתיות כנגד מי שצריך. תאמינו לי, הייתי שם במסגרת תפקידי השונים במשטרה ויצא לי להכיר לעומק ובאופן נרחב את הבעיות האזרחיות והביטחוניות במזרח ירושלים. זו התנהלות חסרת אחריות שלא משרתת את הביטחון של מדינת ישראל אלא פוגעת בו״.
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מתכנן לפעול במזרח ירושלים ועומד להוציא לפועל תכניות פעולה נגד הטרור וההסתה הגואה והנחה בין השאר את המשטרה שלא להחזיר את גופת המחבל מהפיגוע בנווה יעקב בניגוד לעמדת המפכ"ל.
על פי דיווח בחדשות 13, מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי חשב כי המשך החזקת הגופה תוביל להתחממות במזרח ירושלים ומשום כך סבר שיש להחזיר את גופת המחבל למשפחה.
בן גביר כתב למפכ"ל כי גם באירוע אחר של מחבל משופעט שכיוון באקדח דמה לעבר השוטרים, טענה המשטרה טענה דומה, כי החזקת הגופה היא שתגרום להפרות סדר ובסופו של דבר, דווקא לאחר שהמשטרה החזירה את הגופה ובמהלך ההלוויה התקיימו הפרות סדר משמעותית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיקי לוי
    חיים 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום להטיף מוסר שמיקי לוי יסתכל על עצמו בשעת נאומו של שר המשפטים הליצן הזה משחק בטלפון שלו ומראה את פרצופו של איש קטן ופרימיטיבי שקיבל טלפון במתנה..... על זה משלמים לאנשים כאלה?
    סגור