בארץ

השר גולדקנופף מקדם 1,700 יחידות דיור לשיווק בביתר עילית

לבקשת שר השיכון גולדקנופף, מועצת התכנון העליונה צפויה לאשר בישיבתה הקרובה כאלפיים יחידות דיור לשיווק בביתר עילית. בנוסף, יאושרו מידית כעשרת אלפים יחידות דיור לתכנון ולשיווק שיחדשו את תנופת הבנייה ביהודה ושומרון שהוקפאה תקופה ארוכה בממשלה הקודמת
דוד זולדן | 
יצחק גולדקנופף (צילום shutterstock, פלאש 90/ נתי שוחט)
לקראת כינוס ישיבת מועצת התכנון העליונה ביקש שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף משר הביטחון ושר האוצר לאשר בניית אלפי יחידות דיור לאוכלוסייה החרדית והיום הוא חושף את ההצעה שצפויה לקבל אישור במועצת התכנון. 
לאחר הקפאה של מספר שנים, בישיבה הקרובה צפויה המועצה לאשר למעלה מ-1,000 יחידות דיור לשיווק בביתר-עילית ובחודשים הקרובים בע״ה יאושר תכנון של עוד  כ-700  יחידות דיור נוספות.
השר גולדקנופף מגיב בסיפוק: ״אני שמח על ההזדמנות לקיים שתי הבטחות בחירות בהזדמנות אחת: לקדם פתרונות דיור עבור הציבור החרדי, ולחזק את הבניה ביו״ש. זו בשורה חשובה ואני מודה לשר סמוטריץ׳ והשר גלנט על פעילותם״
לבקשת שר השיכון גולדקנופף: מועצת התכנון העליונה צפויה לאשר בישיבתה הקרובה קרוב ל-2000 יחידות דיור לשיווק בביתר עילית.
בנוסף, מועצת התכנון העליונה תכונס ויאושרו באופן מידי כעשרת אלפים יחידות דיור לתכנון ולשיווק שיחדשו את תנופת הבנייה ביהודה ושומרון שהוקפאה תקופה ארוכה בממשלה הקודמת”.
שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ שזוכה לגיבוי מוחלט מהשר גולדקנופף בכל הנוגע לתנופת הבניה ביו"ש, התייחס לגינוי האמריקאי לאישורי הבנייה ביו”ש ולכוונת הממשלה להסדיר את היישובים: ”התגובה האמריקנית סבירה לחלוטין. הממשל הנוכחי יודע שהממשלה הזו מחויבת להתיישבות. מותר שיהיו מחלוקות גם בין ידידים. הם מבינים את זה וכך זה יימשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה