בארץ

אלעד עמדי הושעה מעבודתו כשדרן ברדיו ירושלים

אחרי שהשדרן אלעד עמדי קרא ברדיו ירושלים לשר לוין "לפגוע בנבוט" בשופטת חיות ובעקבות מכבש הלחצים מצד יש עתיד לפטרו החליטו בתחנה להשעותו. בתכניתו היומית עודד עמדי את שר המשפטים לוין: "לעשות מהר יותר מה שהרוב רוצה" ושאל חברת מערכת אם אינה רוצה "לקחת אקדח ולעשות מה שהשמאל הקיצוני רוצה לעשות"
דוד זולדן |  5
אלעד עמדי (צילום פייסבוק)
שדרן רדיו ירושלים, אלעד עמדי, הושעה מהתחנה וזאת לאחר התבטאויותיו האחרונות בתוכנית על נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, וכן על אמירות קודמות כגון הדברים כנגד מועדון הכדורגל הפועל ירושלים.
מרדיו ירושלים נמסר בתגובה: "לאחר בדיקה ראשונית של העניין ועד לבירור מעמיק של הנושא (וכן בדיקת התבטאויות נוספות של השדרן), החליטה התחנה על השעייתו המיידית של השדרן אלעד עמדי. ‏מובהר בזאת כי תחנת רדיו ירושלים מגנה כל אלימות וכל עידוד אלימות, פיזית ומילולית ומתנערת ומוקיעה כל אמירה המעודדת אלימות, כאמור".
כאמור, חודש לאחר שהושעה משידור בגין התבטאות קיצונית, מגיש רדיו ירושלים, אלעד עמדי, קרא השבוע בשידור לשר המשפטים יריב לוין לפגוע בנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות באמצעות נבוט, ושאל חברת מערכת אם תרצה לקחת אקדח ולעשות "את מה שהשמאל הקיצוני רוצה לעשות". ביש עתיד דרשו את התפטרותו. 
חה"כ סימון דוידסון מיש עתיד תקף את שדרן הרדיו בבירה: "השדרן אלעד עמדי ממשיך להסית לאלימות בתכניתו ברדיו ירושלים. למה עוד מחכה התחנה? למה עוד מחכה הרשות השנייה? אני קורא להשעותו מיד". 
דוידסון הוסיף עוד כי: "אחרי שכבר התרעתי כנגד אמירותיו של השדרן אלעד עמדי, הוא ממשיך להסית לאלימות בתכניתו ברדיו ירושלים וקורא ללוין "לפגוע בנבוט" בשופטת חיות ולמאזינה "לקחת אקדח". זהו שיח מסוכן. למה עוד מחכה התחנה? למה עוד מחכה הרשות השנייה? אני קורא להשעותו מיד (והפעם לא רק ליומיים)!
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אלעד עמדי שדרן בחסד
    חיים 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעניין אם אותו חבר כנסת מיש עתיד שנחרד לאלימות הוא ידרוש את השעתו של ראש עיריית תל אביב בגין הדברים שהוא אמר הוא דבריו יותר חמורים משל אלעד עמדי
    סגור
  • 4.
    ביריון
    לילי 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה ביביסט עם 0 שכל,אלים תתבייש!מי אתה שכך תדבר ?????עבד כי ימלוך זה מה שאתה ,אם תחזור נחרים את התחנה!!!!!
    סגור
  • 3.
    עמדי
    אהרון 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דפוק מהתחת חולה בראש
    סגור
  • 2.
    אלעד עמדי אתה מלך
    צדק מנצח 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כואב לשמאל לשמוע את האמת התוכנית שלך מדהימה ותמיד כיף לשמוע אותך
    סגור
  • 1.
    חוסר צדק
    רחל 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא זכור לי שנהגו במידה שווה נגד אמירות גזעניות של נתן זהבי למשל. חייבים להביא בחשבון את המעשים הטובים של אלעד עמדי שהם רבים ונכונים, מול אמירה אומללה שנבעה בין היתר מהלב החם שלו. אתם מייחסים לו מידה גדולה של חומרה, כאשר ברוב המקרים הוא מדבר מתום לב. דבר נוסף: התחנה לא שווה הרבה חוץ מרצועת השידור שלו. צר לי לומר את זה.
    סגור