בארץ

אלמוג כהן עצבני: "ההחלטות שהתקבלו בקבינט לא לרוחי"

נציג עוצמה יהודית משתולל על הקבינט: "זה מעט מדי ולא מספיק. צריך להעלות את האימהות של המחבלים בוכות לאוטובוסים, לזרוק אותן במעבר קונייטרה ושלום על ישראל. יש לגרש את המשפחות לסוריה, זה הפתרון היחיד"
דוד זולדן | 
אלמוג כהן, יואב גלנט, הרצי הלוי, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
ח"כ אלמוג כהן מהציונות הדתית קשוב לביקורת הציבורית ולזעם המצטבר בעקבות הטבח המחריד בליל שבת בדירה ומחריף את הטון. בריאיון לאולפן ynet אומר כהן כי "ההחלטות שהתקבלו בקבינט לא לרוחי. זה מעט מדי ולא מספיק. צריך להעלות את האימהות של המחבלים בוכות לאוטובוסים, לזרוק אותן במעבר קונייטרה ושלום על ישראל. יש לגרש את המשפחות לסוריה, זה הפתרון היחיד".
כהן התייחס גם לסירובה של היועמ"שית בהרב מיארה לאשר את מהלכיו ואמר: "החומרים הועברו כבר ביום שבת לקראת השעה 08:00 בבוקר. כמה זמן צריך לדון אני לא יודע, אבל אם פקיד או משפטן לא מבין שאנחנו כרגע בתוך גל טרור, זו בעיה קשה מאוד".
הקבינט המדיני-ביטחוני החליט אמש בין השאר על אטימת בית המחבל חיירי עלקם שרצח שבעה אנשים בפיגוע בשכונת נווה יעקב בירושלים.
בישיבת הקבינט אתמול תקף השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, והאשים אותה בעיכוב אטימת בית המחבל. היום אמר השר בשיחות סגורות: "קיבלנו החלטות חשובות בקבינט, אבל לא נבחרתי לאטום בתים. צריך עוד צעדים ויוזמות, וטיפול שורש. אני רוצה משהו נרחב יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה