בארץ

בן גביר במסר מאיים: "הממשלה שלנו לא תיכנע לאיומי החמאס"

בן גביר לא מתרגש מאיומי החמאס ומבהיר: "הר הבית הוא המקום החשוב ביותר לעם ישראל, ואנחנו שומרים על חופש התנועה למוסלמים ולנוצרים אבל גם יהודים יעלו להר ומי שמאיים צריך לטפל בו ביד ברזל"
דוד זולדן |  1
איתמר בן גביר בזירת הפיגוע בירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר עוצמה יהודית והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, עלה הבוקר להר הבית, כשהוא מלווה בכוחות משטרה רבים. זו הפעם הראשונה שהשר בן גביר עולה להר מאז הבחירות. בן גביר אמר בהר כי: "הממשלה שלנו לא תיכנע לאיומי החמאס. הר הבית הוא המקום החשוב ביותר לעם ישראל, ואנחנו שומרים על חופש התנועה למוסלמים ולנוצרים אבל גם יהודים יעלו להר ומי שמאיים צריך לטפל בו ביד ברזל".
בן גביר קיים אמש הערכת מצב עם מפכ"ל המשטרה ומפקד מחוז ירושלים ונפגש עם ראש השב"כ וכולם קבעו שאין מניעה שבן גביר יעלה להר הבית. גורמי ביטחון שהשתתפו בהערכת המצב סברו גם שהתקפלות מול האיומים תהווה פרס לטרור ומתן לגיטימציה לפעולות נגד ישראל.
לפני יומיים, כך כתב בן גביר בנוגע לסוגיית העלייה שלו להר הבית: "אני מודה לכל כלי התקשורת על ההתעניינות בנושא העלייה להר הבית. אכן, הר הבית הוא נושא חשוב וכמו שאמרתי אני מתכון לעלות להר הבית. לגבי לוחות הזמנים - אני מבטיח לעדכן כשאעלה. עד אז, אשמח שכל ערב ייפתחו מהדורות החדשות עם ידיעות שעוסקות בשאלה מתי אני מתכוון לעלות להר הבית". ייאמר לזכות השר לביטחון לאומי, ש"כמה שבועות" זה גם היום למחרת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השחקן
    גיא 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היש עדיין כסילים שלא מבינים שבן גביר סוכן כאוס?? רק מדון ומלחמה מעורר והשאלה היא את מי הוא משרת
    סגור