בארץ

בן גביר תחת מתקפה: "הכרזת מלחמה על העולם המוסלמי"

בן גביר לא מתרגש מאיומי החמאס ועולה להר הבית. התגובות באופוזיציה זועמות אבל צפויות מראש. העיניים נשואות לארגוני הטרור וקיימת דריכות במערכת הביטחון האם אכן יממשו את איומם ויבעירו את השטח
דוד זולדן |  2
איתמר בן גביר הר הבית (צילום מנהלת הר הבית)
באופוזיציה זועמים על עלייתו הבוקר של השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר להר הבית ומשגרים לעברו ביקורת חריפה ומזהירים מפני השלכות מעשיו.
יו"ר מפלגת העבודה, חברת הכנסת מרב מיכאלי עקצה את השר: "אתמול: נראה להם מאיפה משתין הבן גביר. היום: עולה להר כמו גנב בלילה, משחק מחבואים ותרגילי הטעייה. עוצמה יהודית? יותר נכון ממשלת פרובוקציות ילדותית. לכו".
ח"כ ואליד אלהואשלה ממפלגת רע"מ, הזהיר מהתססה: "השר שאמון על ביטחון הציבור נוהג כאחרון הפרובוקטורים, מתגנב למסגד אל אקצא, רק כדי להראות שהוא יכול. אלאקצא ושמירה עליו הוא יסוד כל האמונה שלנו , שמירה על הסטטוס קוו באל קצא הוא יסוד השמירה על ביטחון הציבור ושמירה על הסדר הציבורי. עליה לשם היא פרובוקציה זולה ומתסיסה".
ח"כ עופר כסיף מגדיר מחדש את העולים להר הבית ומכנה זאת "פלישה": "פלישה למתחם אל אקצא של שר בממשלת הכיבוש, גם אם כגנב פחדן בלילה מלווה בחמושים, היא אקט מלחמתי, הכרזת מלחמה נפשעת על העם הפלסטיני והעולם המוסלמי, וביטוי לעליונות יהודית במשטר הדיכוי הישראלי. את מחיר הדמים של הצתת השטח נשלם כולנו, שני העמים, והכל בשל ממשלת הפירומנים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה יהיה על כל עובדי האלילים האלה ... ???!! משני הצדדים
    שש 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי נמשיך כקולקטיב להיות קבורים במעמקי הטיפשות והחושך ?? עד מתי אנשים ימשיכו להאמין ב"אלוהים" או "אללה" או "ישו" או כל אליל אחר ...?? אנחנו כבר ב 2023 !! הלו ... תתעוררו !! אין באמת "אלוהים" ... !! כן, "ההוא" שבגללו (בגלל האמונה המעוותת בו) יש מלחמות ואלימות והרג ורעב וכאב וכעס ועגמת נפש ... עד מתי תאמינו שיש "מישהו" שמצווה עלינו מה לעשות .. מברך אותנו כשאנו נוהגים על פי "מצוותיו" ומעניש אותנו כשאנחנו מתנהגים "לא יפה" ... פשוט לא יאמן שאנשים עדיין מאמינים בשטות הקדמונית הזאת .. ושהלכה למעשה היא מנהלת את חיינו ב 2023 ...
    סגור
  • 1.
    שקרים
    מוטי 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאופוזיציה מציע לשבת בשקט ולא לחמם זה מה שהעם רצה
    סגור