בארץ

בן כספית מזהיר: "'חוק דרעי' הוא בלון ניסוי"

קריאה ראשונה ל'חוק דרעי' עברה במהלך הלילה (שישי לפנות בוקר) ולפי בן כספית - מדובר בתרגיל: "אם התרגיל המסריח יצליח, הוא יאומץ על ידי הקליינט העיקרי: בנימין נתניהו"
מערכת ice |  1
אריה דרעי, בן כספית (צילום דוברות ועדת הכספים, פלאש 90/ מרים אלסטר)
הצעת חוק כשירות השרים המוכרת יותר בשמה "חוק דרעי" עברה במהלך הלילה (שישי לפנות בוקר) בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. מדובר בתיקון לחוק יסוד: ממשלה כך שלא יהיה ניתן להטיל קלון על נבחר ציבור שנידון למאסר על תנאי.
"שמו האמיתי של 'חוק דרעי' הוא 'חוק ביבי'. מדובר בבלון ניסוי", כתב בן כספית בטורו הבוקר והסביר. "אם התרגיל המסריח יצליח, הוא יאומץ על ידי הקליינט העיקרי: בנימין נתניהו. בעוד מכונת הרעל שלו ממשיכה לפמפם נרטיב שקרי שלפיו 'תיקי נתניהו קורסים', יחתור הנאשם עצמו לעסקת טיעון מקילה שבמסגרתה יודה באישומים מופחתים וייגזר עליו מאסר על תנאי".

אז עד שהחוק יעבור כנראה שייקח זמן וסביר להניח שנגד החוק יוגשו לא מעט עתירות לבג"צ. העתירות שיוגשו, על פי הערכת כספית, יהיו הן לגופה של החקיקה עצמה והן לגופו של האדם שלשמו החקיקה מתקיימת – אריה דרעי שהורשע פעמיים.
לטענת כספית, ברגע שבלון הניסוי של נתניהו יצלח, אז יבין כי תלותו בדרעי, משה גפני, יצחק גולדקנופף, איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' התפוגגה. "הם יגלו את זה מאוחר מדי", כתב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן כספית
    ציפי 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי היה רעל פילוג בארצנו... איפה אהבת חינם
    סגור