בארץ

שלום דנינו מגיב לראשונה למתקפת ערוצי הטלוויזיה: "לא מחויב לאיש"

ח''כ שלום דנינו מגיב לראשונה בice למתקפות ערוצי הטלוויזיה נגד הצעת החוק שלו שתשנה את מערכת מדידת נתוני הצפייה "אני לא מחויב ולא מונע מאיש"
דורון בלוך | 
רייטינג (צילום shutterstock)
השבוע יפתח מושב החורף של הכנסת, ועימו תעלה להצבעה הצעת החוק של ח''כ שלום דנינו  (הליכוד) בעניין אופן מדידת נתוני הצפייה. ההצעה, גררה מתקפה מצד ערוצי הטלוויזיה, וכעת ח''כ דנינו מוסר בשיחה עם ice את תגובתו לטענות כנגדה.
על פי הצעת החוק, שר התקשורת יהיה אחראי לקביעת מערכת מדידה חדשה, וערוצי הטלוויזיה יחויבו להגיש דו"ח חודשי המפרט את נתוני הצפייה שלהם, כולל פילוחים לפי גיל, מגזר, מין ומקום מגורים.
בתגובה להצעה בוועדת המדרוג יצאו באופן חריף ותקיף נגד הצעת החוק: "הצעת החוק היא חסרת תקדים ביחס בהיקף המעורבות הפוליטית, בניסיון לשליטה בנתונים ובהעדר הזיקה המקצועית והעניינית לתחום מדידת הצפייה בטלוויזיה. בתמצית, לפי האמור בהצעת החוק – גורם פוליטי, שר התקשורת, הוא שיקבע את זהות הגוף שימדוד את נתוני הצפייה של כלל הגופים המשדרים בישראל והוא שיקבע את הטכנולוגיה שתשמש לכך"
על כך, מסר ח"כ שלום דנינו ל-ice: "פוגש ומדבר עם כל מי שמבקש. החוק טרם עבר ועדת שרים לחקיקה ולא טרומי. במעלה הדרך יהיו דיונים ארוכים ורבים לגבש חוק שמתייחס בכנות וברצינות לכל דעה וטענה. אני לא מחוייב ולא מונע מאיש. מקווה שנמצא דרך לשקף באופן ישיר את המציאות של הצופים בכלל פלטפורמות השידור".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה