בארץ

עיכובים ושינויים ברכבת ישראל: אירוע מחריד בתחנת חדרה מערב

בשל אירוע קשה בתחנת הרכבת בחדרה, בו אדם נכנס בניגוד להנחיות אל שטח המסילה ונפגע מרכבת חולפת, חלים שינויים ועיכובים בלוח הזמנים של רכבת ישראל
מערכת ice |  3
סגירת קווים-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, shutterstock)
רכבת ישראל הודיעה לפני זמן קצר (שלישי) כי יחולו שינויים בזמני הרכבות וגם שינויים בתנועת הרכבות באזור חדרה ובקו החוף, כאשר הכוונה היא מחיפה ועד תל אביב. ההודעה מגיעה בעקבות אירוע מחריד שאירע בתחנת הרכבת חדרה מערב.
על פי ההודעה, אדם נכנס לשטח המסילה בחדרה מערב ולמרבה הצער, נפגע מרכבת חולפת. צוותי רפואה וצוותים של משטרת ישראל הוזנקו למקום בעקבות האירוע ולפי שעה, לא ידועות הנסיבות למקרה או מצבו של האדם שנפגע מהרכבת.
כזכור, רק אתמול דיווחנו על מקרה דומה שקרה בתחנת הרכבת בעתלית, כאשר גם בו אדם נפגע מרכבת חולפת, לאחר שנכנס לשטח המסילה בניגוד להנחיות. כמו במקרה זה, גם אתמול המקרה גרם לשיבושים ועיכובים בתנועת הרכבות ובלוחות הזמנים.
ביום חמישי האחרון, רכבת ישראל פרסמה את תוצאותיה הכספיות לחציון הראשון של שנת 2024, שלדבריה מעידות על מגמת חיזוק האיתנות הפיננסית שלה, ברקע כניסתו לתוקף של הסכם ההפעלה והפיתוח, שמבטא את תהליך ההתפתחות והייצוב של החברה.
על פי נתוני הדו"ח, רכבת ישראל סיימה את החציון הראשון של השנה ברווח תפעולי תזרימי (EBITDA) של כ-132 מיליון שקלים, בהשוואה לרווח תפעולי תזרימי של 383 מיליון שקלים בחציון המקביל אשתקד.

סך הכנסות החברה הסתכמו לכ-1.698 מיליארדי שקלים בהשוואה ל- 1.959 מיליארדי שקלים בחציון המקביל אשתקד. זאת כאשר הרווח הכולל עמד על כ-101.769 מיליוני שקלים בהשוואה לרווח כולל של כ-1.081 מיליארדי שקלים בחציון המקביל אשתקד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למי שמתכנן להתאבד
    מומו 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כדורים קפיצה ממגדל טביעה בים ועוד רק לא לקפוץ לרכבת זה מעצבן
    סגור
  • 2.
    בתחנת חדרה מתעללים בנוסעים
    אס 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מעבירים את הנוסעים במעלית צרה ועלובה מצד לצד כולל אופניים וקורקינט או מדרגות ומנהרה כמו לפני 100 שנה
    סגור
  • 1.
    מנו
    מנו 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    צריך להוסיף דלתות אוטומטיות שמונעות כניסה או נפילה או דחיפה של אנשים כמו ברכבות העולם
    סגור