רכב

העיר הזו תקבל עדיפות מרכבת ישראל? "להגביר את התדירות"

ראש העיר כרמיאל למנכ"ל רכבת ישראל: "יש להגביר את תדירות תנועת הרכבות אל כרמיאל ומכרמיאל"
מערכת ice |  3
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי, העלה השבוע בפגישה שקיים עם מנכ"ל רכבת ישראל שיקו זנה את הצורך בהגברת תדירות הרכבות אל כרמיאל ומכרמיאל בייחוד בסופי שבוע,  "כדי לשפר את הנגישות והזמינות עבור התושבים. בכוונתנו להמשיך ולפעול בנושא זה עד שיימצא פתרון".  
לדבריו של ראש העיר  משה קונינסקי: "קיימתי  ישיבת עבודה פוריה עם מנכ"ל רכבת ישראל שיקו זנה, כאשר בין הנושאים שדנו  עליהם: מתחם 'מת"מ כרמיאל' - בנייני המשרדים והמסחר שיוקמו בתחנת הרכבת ויהפכו את המתחם למוקד תעסוקה ופעילות תוסס ומלא חיים". 

מרכז התעסוקה החדש שיוקם בכרמיאל, יכלול על פי התכנון 7-9 בנייני הייטק עד 7 קומות, בית מלון בגובה של עד 16 קומות, בנייני מגורים, והכל כחלק ממרכז עסקים ראשי (מע"ר) כרמיאל.
"התוכנית  מיועדת למצות ככל הניתן את פוטנציאל פיתוח הקרקע ומיקומו המשולב עם מרכז התחבורה תוך יצירת סביבה אינטנסיבית ואטרקטיבית לעסקים ולחברות הייטק, שתיצור מוקד חשוב במע"ר", מוסיף ואומר ראש העיר משה קונינסקי, "התוכנית מעדכנת ייעודי שטחים קיימים בתכנית התקפה, כך שיכללו תעשייה משלבת – עתירת ידע, דיור להשכרה, מסחר ותעסוקה, מלונאות ומוקדי בילוי, תרבות ופנאי, כיכר עירונית, שטחים ציבוריים פתוחים ודרכים".
התוכנית של מתחם הרכבת תביא לתוספת הדרגתית של כ- 1200 עד 1500 מקומות תעסוקה איכותיים ומגוונים. בנוסף, אמר ראש העיר, "אנו שמחים לבשר כי פרויקט החניון החדש מתקדם ויגדיל את כמות מקומות החנייה הזמינים בעוד 190 חניות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חבל על כל הירוק (ל"ת)
    אני 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נהרייה
    מלמל 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אם יביא קולות לליכוד יקבל רכבת בתדירות גבוהה יותר??
    סגור
  • 1.
    מה עם נתניה
    אנונימי 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שקודם יעשו רכבת בין נתניה לחיפה ביום ושלא צריך להחליף רכבת באמצע
    סגור