בארץ

מי מאיים על משפחת נתניהו? זו הבקשה המדאיגה מהשב"כ

על פי הדיווח, בתחילת החודש התקיים דיון בנוגע לבקשה לאבטח את משפחת נתניהו לצמיתות על ידי וועדה ייעודית. אותה ועדה אמנם אישרה את המשך אבטחתם של יאיר ושרה נתניהו, אך העדיפה שלא לדון כעת בבקשה הראשונה בטענה שזו איננה העת הנכונה
מערכת ice |  2
בן כספית, משפחת נתניהו (צילום 103FM, פייסבוק/בנימין נתניהו)
על דבר אחד לא ניתן להתווכח – רה"מ נתניהו נתון ללחצים מצד גורמים רבים, בין אם בישראל ובין אם מחוצה לה, החל מפרוץ מלחמת חרבות ברזל. לאחר שנחשפו עלויות האבטחה של יאיר נתניהו, השוכן בימים אלו במיאמי, העיתונאי בן כספית פרסם כי בתחילת החודש נערכה ישיבה בנוגע לאישור בקשה חריגה במיוחד, במסגרתה משפחת נתניהו כולה תקבל אבטחה לכל החיים.
אותה וועדה שהתכנסה לדון בבקשה אישרה את המשך אבטחתו של בנו של רה"מ, יאיר, על ידי היחידה לאבטחת אישים, ואת המשך אבטחתה של אשת רה"מ שרה, על אף שנטען כי אין הצדקה לכך. חשוב לציין כי בסופו של דבר הוועדה לא דנה בבקשה לאבטחה לצמיתות של המשפחה בטענה שזו אינה העת לדון בכך.
נזכיר כי בחדשות 12 פרסמו במהלך חודש מרץ כי השכר של ארבעת המאבטחים של יאיר נתניהו הוא כ-100 אלף שקל. לצד זאת, עלות שכירת דירה צמדוה עבור המאבטחים הינה כ-18 אלף שקל, ועלות השכר של הנהג הפרטי שלו ביחד עם רכבו השכור הינה כ-27 אלף שקל.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    מימי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טפיל אחד פחות בארץ ששרה תיסע למיאמי
    סגור
  • 1.
    נתניהו
    אבי 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למדת לחיות בגזל כמו החרדים?. תממן את ההוצאות של המשפחה שלך בעצמך. תחזיר את הילד הבורר לבית שלך ושרה תשמור עליו
    סגור