בארץ

נחשף המפרט הקולינרי לספורטאים | האם הצפרדעים מחוץ לתפריט?

תיאסר כניסת מאכלים שלא יורשו להכניס למתחם האולימפי ויוצעו מדי יום לא פחות ארוחות מתפריט עם כ-500 אופציות ויוגשו בו 45 אלף מנות שיתבססו על ארבעה מטבחים עיקריים: צרפתי, אסייתי, אפריקאי קאריבי ומטבח עולמי. האם המאכל הלאומי הצרפתי ייעדר מהצלחת האולימפית?
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, freepik)
מתחם ההסעדה הענק במתחם האולימפי נועד להאכיל 15,000 מתחרים מרחבי העולם ויציע תפריט מזין עם 500 אופציות ויותר. במתחם שבו יתקיימו אירועי הכדורסל, הוא יהיה צמחוני לחלוטין ותיאסר כניסת מאכלים שלא יורשו להכניס למתחם.
מתחם הסעדה יספק מזון עשיר ומגוון כגון הקנטינה האולימפית בחסות חברת "סודקסו לייב" ותפתח את שעריה כבר בתאריך 12 ביולי עם מתחם הסעדה ענק שיכיל 3,500 מקומות ישיבה ויגיש אוכל 24/7 במשך כל תקופת המשחקים האולימפיים, כך לפי האתר הרשמי של האולימפיאדה. באתר ההסעדה יוצעו מדי יום לא פחות מ-40 ארוחות שונות מתוך תפריט עם כ-500 אופציות. יוגשו בו 45 אלף מנות שיתבססו על ארבעה מטבחים עיקריים: צרפתי, אסייתי, אפריקאי קאריבי ומטבח עולמי.
שלושה שפים צרפתיים מובילים יגישו מהמטבח הצרפתי: "ביף" בורגיניון צמחוני, ברנדד דה מורו (מחית בקלה ותפוחי אדמה); מהמטבח האסייתי: כרובית ותפוחי אדמה אפויים עם כורכום; מהמטבח האפריקאי/קאריבי: תבשיל פלפלים, בצל ועגבניות (כמו שקשוקה מקומית); ומהמטבח העולמי: טלה ברוטב מנטה ומוסקה צמחונית. האם המאכל הלאומי הצרפתי ייעדר מהצלחת האולימפית? ברשימה לא ראינו אבל במציאות הכל יכול לקרות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה